Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از پیروزی جواد فروغی، پرستار ۴۱ ساله دهلرانی بیمارستان بقیه الله(عج)،  در رقابت‌های تپانچه بادی المپیک توکیو ۲۰۲۰ مردم دیار وی با هیاهو خوشحالی خود را نسبت به این پیروزی نشان دادند.

ایران بعد از چین دومین کشوری است که در المپیک توکیو موفق به کسب مدال طلا می‌شود و در حال حاضر در رتبه دوم جدول رده‌بندی مدال‌ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین مدال المپیک در تاریخ تیراندازی ایران است.

آقای فروغی همچنین توانست حد نصاب تازه‌ای برای ۱۰ متر تپانچه بادی المپیک به جا بگذارد. او در مرحله مقدماتی پنجم شد و به فینال رسید تا با دقیق‌ترین هدف‌گیری‌ها روی سکوی نخست بایستد.

در مرحله نهایی و پس از جواد فروغی، دمیر میکچ از صربستان در رده دوم ایستاد و مدال برنز به پانگ وی از چین رسید.

پیش از جواد فروغی، ورزش ایران فقط در رشته‌های کشتی‌ آزاد، کشتی فرنگی، وزنه‌برداری و تکواندو موفق به کسب مدال طلای المپیک شده بود.

شغل این تیرانداز ایرانی، پرستاری است و سه فرزند دارد. جواد فروغی ۴۱ ساله مسن‌ترین ورزشکار در کاروان ایران است. او ضمناً مسن‌ترین ورزشکار مدال‌آور ایران در تاریخ بازی‌هاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای رزمی تیراندازی جواد فروغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود

دیوید تیلور نتوانست به المپیک پاریس بیاید و آمریکا در وزن 86 کیلوی کشتی آزاد، آرون بروکس را به میدان خواهد فرستاد.

به گزارش طرفداری، خیلی ها می گویند با وجود درخشش فوق العاده آرون بروکس برابر تیلور، شکست قهرمان سابق جهان به خاطر وزن کردن زیاد او بوده و حتی مربی حسن یزدانی می گوید ممکن است این آمریکایی حتی نتواند به فینال مسابقات المپیک برسد و برابر سایر کشتی گیران بازنده خواهد شد.

در این اوضاع و احوال، حسن یزدانی فرصت تاریخ سازی خواهد داشت. یزدانی می تواند با کسب مدال طلا در این مسابقات، رکوردهای مختلف خود را بهتر کند. اگر او بیاید و قهرمان المپیک 2024 شود، به این رکوردها خواهد رسید:

کماکان با 10 مدال المپیک و جهانی، پرمدال ترین کشتی گیر تاریخ ما خواهد شد. با 2 طلا و یک نقره از هادی ساعی عبور کرده و بهترین المپین تاریخ ما خواهد شد. هادی ساعی 2 طلا و یک برنز در المپیک دارد. با 5 طلای جهانی و المپیک، بعد از سوریان و موحد بیشترین مدال طلا را در تاریخ کشتی ایران در این بخش خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • هر تهدیدی علیه ایران اسلامی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • علیه ایران اسلامی، هر تهدیدی با پاسخ دقیق و کوبنده همراه است
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن