Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۱۹ از مراحل پایانی عملیات عمرانی احداث بوستان وصال و پیشرفت ۸۵ درصدی آن خبر داد.

به گزارش برنا؛ علی توکلی، شهردار منطقه ۱۹ با اعلام این خبر گفت: این بوستان در مجاورت خیابان ۲۰ متری شهرک وصال و در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع در حال احداث بوده که در حال حاضر نیز بخش عمده ای از اقدامات عمرانی آن به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در تشریح اقدامات عمرانی بوستان وصال اعلام کرد: به منظور احداث این بوستان ۴۶۰۰ متر مکعب خاکبرداری، ۲۷۰۰ متر مکعب مخلوط ریزی، ۲۲۰ متر مکعب بتن ریزی و ۱۲۰۰ متر نیز جدول کشی انجام شد؛ ضمن اینکه  ۱۰۰۰ متر مربع فضای سبز در آن دیده شده است.

توکلی خاطر نشان کرد: اقدامات عمرانی این بوستان تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت داشته و در مرحله مناسب سازی معابر قرار دارد.

شهردار منطقه در ادامه به عملیات خاکبرداری زمین های بازی بوستان شریعتی اشاره کرد و افزود: این پروژه با اتمام عملیات خاکبرداری در دو قطعه زمین اختصاص یافته به مساحت کلی ۵۰۰ متر مربع، به مرحله اجرای جدول و زیرسازی رسیده است.

او در بخش دیگری به اقدامات عمرانی نگهداشت شهر پرداخت و گفت: طی فعالیت های اخیر ۳۵۰ تن آسفالت برای بهسازی معابری همچون انتهای بزرگراه شهید هاشمی مقابل در بهشت زهرا (س)، شهرک احمدیه انتهای خیابان گل ها، خیابان دانشگاه مقابل در یگان حفاظت و خیابان میثاق جنوبی روبروی سرای محله خانی آباد صرف شده است.

علاوه بر این خیابان بنفشه در شهرک بستان، کوچه ۳۲ دولتخواه جنوبی، خیابان فرهنگیان روبروی سرای محله بهمنیار، انتهای دهکده توحید روبروی ورودی بزرگراه خلیج فارس و ... با پخش ۳۰۰ تن آسفالت برای سهولت تردد شهروندان و خودروها بهسازی شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جدول فضای سبز زمین بازی بزرگراه بهشت زهرا خلیج فارس بهره برداری منطقه 19 اقدامات عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از پروژه بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات پروژه را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این پروژه را به بهره برداری برساند.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود افزود که این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از پروژه آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این پروژه شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران