Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا تیموری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی متولیان بخش حمل و نقل جاده‌ای کشور در ۲ ماه اخیر، حمل کالاهای اساسی به ویژه نهاده های دامی از بندر امام به اقصی نقاط کشور بوده است و کامیونداران باوجود مشکلاتی که خود دارند، نهایت همکاری را برای انتقال نهاده های مورد نیاز دامداران به کار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران خراسان رضوی افزود: البته از طریق برخی افراد مطلع و دست اندرکار، نکات مهم و قابل توجهی را که منجر به کندی روند بارگیری و حمل نهاده های دامی از بنادر شده است، به مراجع مربوط منعکس کرده ایم تا برای رفع آن اقدام شود.
تیموری خاطرنشان کرد: کانون انجمن های صنفی کامیونداران نسبت به حمل نهاده های دامی، که انتقال به موقع آن برای دامداران و مرغداران و آحاد جامعه از اهمیت ویژه ای  برخوردار است، اهتمام ویژه دارد لذا از زیرمجموعه این کانون درخواست شده است تا هرگونه مشکل، نارسایی و نقصی را که موجب بروز خلل در حمل و نقل این نهاده ها می‌شود، به انجمن های صنفی خود گزارش کنند.
وی تصریح کرد: از همه دست اندرکاران تامین و حمل کالای اساسی از جمله وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای درخواست داریم، با شناسایی موانع و مشکلات فراروی کامیونداران و رانندگان، نسبت به رفع آن اقدام نمایند.
رییس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی کامیونداران کشور گفت: از نیروی انتظامی نیز درخواست داریم همچون گذشته، با ایجاد نظم و امنیت در جاده ها، زمینه فعالیت و خدمات رسانی مناسب را برای رانندگان و کامیونداران فراهم سازند.  

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی کامیون بندرامام خمینی گمرک جمهوری اسلامی ایران نهاده های دامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی کامیون بندرامام خمینی وزارت جهاد کشاورزی کامیون بندرامام خمینی گمرک جمهوری اسلامی ایران نهاده های دامی انجمن های صنفی نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد

رضا نیکو روز سه شنبه در جمع خبرنگارن اظهار داشت: بارج پهلوگیری شده در بندر دیلم به طول ۵۶، عرض ۱۵ و عمق ۳.۷۰ متر است که اسقرار آن از دیرباز مورد مطالبه بندرنشینان دیلمی بوده است.

وی بیان کرد: با هدف افزایش ایمنی و کاهش مدت انتظار شناور‌ها نسبت به بکارگیری این فروند بارج در بندر دیلم اقدام شده است.

 رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیلم با افزوده شدن یک فروند بارج ۲ هزار تنی اکنون به هزار چهار تن افزایش پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان