Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@09:05:31 GMT

پاداش ۱۰ هزار یورویی جواد فروغی پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۸۷۶۲

پاداش ۱۰۰۰۰ یورویی کمیته ملی المپیک بعنوان پاداش پای سکوی مدال آوران طلای المپیک ظهر امروز و در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو به جواد فروغی قهرمان المپیکی کشورمان در ماده تپانچه ۱۰ متر بادی اهدا شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر رحمانیان سفیر ایران در توکیو، دکتر دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی، سرکار خانم طاهریان نایب رئیسی بانوان وزارت ورزش و سرکار خانم فرهادی زاد معاون بانوان وزارت ورزش برگزار شد پاداش ۱۰۰۰۰ یورویی پای سکو که از سوی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برای مدال آوران طلای بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در نظر گرفته شده بود به جواد فروغی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تصمیم هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به مدال آوران طلا، نقره و برنز کاروان اعزامی ایران به بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به ترتیب ۱۰۰۰۰ ، ۵۰۰۰ و ۳۵۰۰ یورو یورو پاداش نقدی بعنوان پاداش پای سکو اهدا خواهد شد.

همچنین به کادر فنی رشته های مدال آور نیز ۷۰ درصد این مبلغ پرداخت خواهدشد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد | پسر در راه پدر!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از واشنگتن پست، میکولاس آلکنا با پرتابی به طول ۷۴.۳۵ متر رکورد پرتاب دیسک جهان را شکست و به نام خود ثبت کرد.

پنجمین تلاش این ورزشکار لیتوانیایی در اوکلاهما تاریخ ساز شد. در ابتدا داوران پرتاب او را ۷۴.۴۱ متر اعلام کردند و در ادامه این رکورد شش سانتی متر کاهش یافت.

رکورد قبلی در اختیار یورگن شولت آلمانی بود که سال ۱۹۸۶ توانسته بود دیسک را ۷۴.۰۸ متر پرتاب کند.

آلکنا در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به ترتیب مدال‌های نقره و برنز را کسب کرد.

پدر او ویرجیلیوس آلکنا که قهرمان المپیک در سال های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ بود، با رکورد ۷۳.۸۸ متر در سال ۲۰۰۰ اکنون سومین نفر در لیست بیشترین پرتاب های دیسک در جهان قرار دارد و باید دید پسرش می‌تواند راه او را برود و مدال طلای این ماده را در المپیک پاریس به دست بیاورد یا خیر.

کد خبر 844592 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی دو و میدانی

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • پرداختن به حاشیه‌ها باعث افت فروغی شد/ شرایط نگران کننده است
  • کاپیتان و ملی‌پوش اسبق: من هم اگر جای کاپیتان استقلال بودم، همان کار را می‌کردم
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد
  • رکورد پرتاب دیسک جهان شکسته شد | پسر در راه پدر!