Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:06:19 GMT

۱۱۳ حادثه دیده در استان اردبیل امدادرسانی شدند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۸۷۹۱

۱۱۳ حادثه دیده در استان اردبیل امدادرسانی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، عزت اله ضربی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: ۹۴ نفر از این تعداد در حوادث جاده‌ای، ۱۳ نفر در حوادث کوهستان، ۴ نفر در حادثه شهری، یک نفر در حادثه خدمات حضوری و یک نفر دیگر در حادثه دریایی- ساحلی دچار حادثه شده بودند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان در این ماه به ۳۶ مورد حادثه امدادرسانی کرده، ادامه داد، تیم‌های عملیاتی به ۲۵ فقره حوادث جاده‌ای، ۷ فقره حوادث کوهستان، یک فقره حادثه شهری، یک فقره حادثه کوهستان، یک فقره حادثه دریایی- ساحلی و یک فقره حادثه آتش سوزی جنگل و مرتع امدادرسانی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این حوادث ۷۶ نفر مصدوم شده بودند، ادامه داد: ۱۶ نفر از مصدومین توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی منتقل و ۸ نفر دیگر به صورت سرپایی درمان شدند.

ضربی افزود: ۳۹ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر در قالب ۱۴۲ نفر نیروی عملیاتی و با بکارگیری ۵۴ دستگاه خودروی امدادی به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات هستند.

کد خبر 5265132

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر اردبیل امداد رسانی اردبیل ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا نماز عید قربان عکس استانها دعای عرفه گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل شیوع کرونا ایلام جمعیت هلال احمر استان یک فقره حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند