Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همراه معاونان قضایی و جمعی از مدیران کل ادارات و سازمان‌های مرتبط از معدن طلای زرشوران در شهرستان تکاب بازدید کرد. خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در آخرین بخش از سفر یک روزه کاری خود به شهرستان تکاب همراه معاونین و جمعی از مدیران کل ادارات و سازمان‌های مرتبط، در معدن طلای زرشوران حاضر و از قسمت‌های مختلف استخراج و استیصال این فلز گران‌بها و استراتژیک بازدید و از جریان امر اطلاع کامل حاصل و مشکلات و مسائل پیرامون معادن را از نزدیک ملاحظه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در حاشیه این بازدید بیان کرد: معادن نعمت الهی و فرصتی برای رشد و بالندگی اقتصادی منطقه هستند و باید مردم منطقه و مسئولان و مدیران ادرات و مخصوصا معادن با شفاف‌سازی اقدامات‌ رفع سوء تفاهم کنند و در کنار یکدیگر برای بالندگی منطقه و کشور تلاش کنند.
عتباتی از مدیران معادن هم خواست اولویتشان سلامتی مردم و زیست‌بوم منطقه باشد و از هر گونه رفتار غیرقانونی و غیر اصولی بپرهیزند.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در پایان این بازديد از تشکیل کارگروه فنی وتخصصی در شهرستان با راهبری دادگستری خبر داد و افزود: این کارگروه مکلف شده است تا پایان مرداد ماه مشکلات ۲۰ معدن تکاب را بررسی و نتایج را گزارش کند.
عتباتی در حین بازدید از قسمت‌های مختلف کارخانه استخراج طلای زره شوران پای صحبت‌ها و درد دل کارکنان و کارگران هم نشست.   بیشتر بخوانید: تاکید رئیس دادگستری شهرستان راور کرمان بر توجه به مسائل معیشتی و حقوق کارگران معدن انتهای پیام/ برچسب ها: بازدید معدن حفظ حقوق بیت المال آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازدید معدن حفظ حقوق بیت المال آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته جمعیت اظهار کرد: افزایش جمعیت متأثر از عوامل مختلفی است که علاوه بر شرایط اقتصادی، اجتماعی و سلامت جسمانی، عامل فرهنگی، تغییر رویکرد و سبک زندگی نیز در آن به طور محسوسی تاثیرگذار است.

 نیر الهامی افزود: طبق اجرای قانون جوانی جمعیت، مدیران مربوطه در این حوزه وظیفه دارند با تمام توان در راستای برگزاری برنامه‌های تعریف شده در حوزه جوانی جمعیت تلاش نمایند.

وی گفت: نباید اجازه دهیم افزایش جمعیت سالمندان و کاهش نیروی جوان به یک بحران اساسی تبدیل شود.

 الهامی از برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه خبر داد و گفت: این رویداد از ۲۶ اردیبهشت در تالار وحدت ارومیه برگزار می‌شود و در این رویداد دستگاه‌های اجرایی، حاکمیتی، نخبگان، مدیران، رسانه‌ها، خانواده، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی از لحاظ عملکرد حوزه جوانی جمعیت ارزیابی و از برترین‌های این حوزه قدردانی به عمل خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در ارومیه
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه