Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:07:41 GMT

۳ تالار پذیرایی در خراسان جنوبی پلمب شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۹۰۴۱

۳ تالار پذیرایی در خراسان جنوبی پلمب شد

ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به ممنوعیت فعالیت تالارها و رستوران‌های پذیرایی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونا، سه تالار در استان که چندبار به آنها تذکر داده شده بود پلمب شد.

علی تهوری، امروز یکشنبه سوم مردادماه به رسانه‌های گروهی گفت: در گام نخست تذکرات لازم به تالارها داده شد، اما با وجود مکاتبات مبنی بر برخورد با تالارهایی که فعالیت داشته باشد این موضوع مورد بی توجهی قرار گرفته و منجر به پلمب واحدها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و همینطور ستاد استانی، فعالیت برخی از گروه‌ها از جمله تالارها به صورت پذیرش میهمان در شهرهای قرمز تا برگشت به شرایط عادی ممنوع است.

وی گفت: از مردم درخواست داریم در شرایط کرونا که برخی از شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز کرونای دلتا قرار دارند و جان و سلامتی مردم مطرح است همراهی لازم را داشته باشند تا شرایط به حالت عادی برگردد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: بعد از آن، چنانچه مجوزهایی لازم باشد بدون شک ابلاغ خواهد شد تا فعالیت خود را آغاز کنند.

تهوری با بیان اینکه با واحدهایی که بخواهند خلاف قانون عمل کنند برخورد می‌شود، گفت: تالارهای پذیرایی نیز باید از پذیرش یا رزرو محل خودداری کنند تا متضرر نشوند.

وی با اشاره به فعالیت اصناف نیز گفت: بر اساس ماده ۱۷ قانون نظام صنفی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای واحدهای صنفی ضروری است و عدم رعایت آن به منزله تخلف محسوب می‌شود.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت معدن تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: با واحدهای صنفی که با ازدحام جمعیت مواجه باشند به ویژه اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی را هم رعایت نکنند، برخورد قانونی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تالارهای پذیرایی کروناویروس خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی روز سه شنبه در جلسه عفاف و حجاب اسلامشهر تشکیل ستاد عفاف و حجاب را تأکیدی بر اهمیت این فریضه مهم دینی دانست و گفت: این جلسات سبب می‌شود، تا همه نهادهای دست اندرکار به وظایف خوب بیش از گذشته واقف باشند.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: قطعاً اصناف نیز همچون سایر اقشار که همواره پیشگام بوده اند در راستای رعایت حریم خانواده به این مهم توجه بیشتری خواهند داشت.

حبیبی افزود: در موضوع عرضه پوشاک مناسب که یک دغدغه برای بانوان است با ابلاغ وزارت کشور حداقل یک فروشگاه بزرگ مد اسلامی می‌بایستی هرچه سریع‌تر در اسلامشهر راه اندازی شود و حمایت‌های لازم نیز صورت بپذیرد که بتواند پاسخگوی نیازی بانوان اسلامشهری باشد.

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: این اراده برای سالم سازی هرچه بیشتر محیط شهرستان وجود دارد و همه دستگاه‌های دست اندرکار می‌بایستی پای کار باشند.

حبیبی همچنین بر این نکته تاکید کرد که سایر اولویت‌های شهرستان از جمله ستاد تنظیم بازار، نیازهای ساختاری شهرستان، بخش درمان، راه‌های ارتباطی و… در جای خود با قوت پیگیری می‌شود.

کد خبر 6086987

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است