Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مهدی میرقراچورلو مدیر شیلات سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: نهاد‌های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی می‌توانند برای توانمندسازی مددجویان و اشتغال آنها، کمک‌های خود را به سمت تولید ماهی سوق دهند.

بیشتر بخوانید

رشد سه برابری تولید ماهی در خراسان شمالی

میرقراچورلو افزود: این نهاد‌ها برای ایجاد اشتغال در این حوزه می‌توانند تسهیلات با نرخ کم در اختیار متقاضیان اجرای طرح‌ها قرار دهند و در قبال آن نیز کارآفرینان نیروی کارشان را از بین مددجویان انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر استفاده از ظرفیت استخر‌های پرورش ماهی در استان تاکید کرد و گفت: تنها با اقداماتی می‌توان فضای استخر‌های ذخیره آب کشاورزی را به استخری برای پرورش تولید ماهی نیز استفاده کرد که بسیار صرفه اقتصادی نیز دارد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرداخت تسهیلات پرورش ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۹۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مجید الهی راد در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه اترک افزود: میانگین تسهیلات هر مددجوی کمیته امداد مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان است که در صورت نیاز به تسهیلات تکمیلی مبلغ ۵۰ میلیون تومان هم از محل صندوق امداد ولایت پرداخت می‌شود.
وی در ادامه گفت: هزار مستاجر زیر پوشش کمیته امداد در استان وجود دارد که از این تعداد هزارو ۳۷۱ نفر شرایط نهضت ملی مسکن را داشتند و ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۶۸ طرح نهضت ملی مسکن مددجو ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کمک بلاعوض هم از کمیته امداد دریافت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل
  • ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی در همدان وارد چرخه تولید شد
  • بازگشت ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی به چرخه تولید
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان یزد
  • اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۱۰۰۰کیلو لاشه کوسه ماهی در ساحل بوشهر
  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی