Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:53:46 GMT

داوران گیلانی بازی های لیگ برتر را قضاوت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۹۲۷۷

داوران گیلانی بازی های لیگ برتر را قضاوت می‌کنند

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران بازی های هفته بیست و نهم لیگ برتر کشور اعلام شد که بر این اساس، سه داور از گیلان در ۲ بازی از این مسابقات حضور می یابند.

علیرضا وهابی افزود: با توجه به اعلام کمیته داوران ، کمیل غلامی از استان گیلان به عنوان داور وسط بازی تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیرجان را قضاوت می کند و عسگر محمدی دیگر داور ارزنده گیلان نیز به عنوان کمک داور اول در این بازی حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازی تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیبرجان امشب به میزبانی تیم نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی رقبابت های لیگ برتر کشور برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیلات فوتبال گیلان بیان کرد: همچنین حمید حاج ملک دیگر داور گیلانی به عنوان داور وسط، بازی تیم های فوتبال فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان را قضاوت می کند که این بازی نیز امشب به میزبانی تیم فولاد در اهواز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: عباس پورحیدری ، سیدامیر قاسمی ، محمدرضا مهرگان، حامد سیری، حامد تازه پور، علی محمدی پور ، آرش امینی، محمد رعنایی و عبدالحسین باستان دیگر داوران و کمک داوران گیلانی هستند که در تست پیش فصل رقابت های لیگ برتر حضور یافته بودند و این داوران و کمک داوران، رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول را قضاوت می کنند.

وهابی اضافه کرد: داوران استان گیلان در رقابت های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در هر ۲ بخش آقایان و بانوان حضور فعالی دارند که هر ساله تعدادی از این داوران، در مهمترین رقابت های فوتبال لیگ های کشور حضور می یابند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در روز‌هایی که تیم‌های فوتبال ساحلی کشور مهیای حضوری پرقدرت در رقابت‌های فصل آینده می‌شوند تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها این روز‌ها شرایط مناسبی ندارد.
شاهین خزر رودسر پس از ۱۳ سال حضور مداوم در لیگ برتر و معرفی استعداد‌های زیاد این رشته مهیج به فوتبال ساحلی کشور، حالا مشکلات مالی این تیم را به انتهای خط رسانده و به مانعی برای ادامه فعالیتش شده و علیرغم پیگیری‌های متعدد مسولان این تیم، تاکنون نتیجه‌ای را در بر نداشته است.
باشگاهی که با حضور در رقابت‌های لیگ برتر و تورنمنت‌های خارجی افتخارات زیادی را هم برای کشور و استان کسب کرده و هواداران پرشور این تیم هم به شدت نگران هستند.

دیگر خبرها

  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا