Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:14:53 GMT

باند سارقان سیم و کابل برق در بوشهر متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۰۰۴۷

باند سارقان سیم و کابل برق در بوشهر متلاشی شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ جوشن سهرابی روز یکشنبه به رسانه ‎ها اعلام کرد:  در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل برق هوایی در حوزه استحفاظی شهرستان بوشهر طی دو هفته گذشته و قطعی ناگهانی برق برای شهروندان، شناسایی و دستگیری سارقان احتمالی در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس با تحقیقات میدانی و رصد اطلاعاتی و  بررسی صحنه های سرقت،  در نهایت یک نفر مظنون به سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های تخصصی پلیس به هشت فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان بوشهر به همراه  ۲ همدست خود و فروش اموال سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد.

وی گفت: در یک عملیات غافلگیرانه ۳ نفر از همدستان متهم در مخفیگاهشان دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
 

برچسب‌ها بوشهر انرژی برق پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر انرژی برق پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوشهر انرژی برق پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند

سرهنگ هادی کیان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در پی سرقت تلفن همراه و وجه نقد یکی از شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان در کمتر از ۵ ساعت و با اقدامات هوشمندانه پلیسی ۲ برادر که از سارقان سابقه دار بودند را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف گوشی تلفن همراه مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و در تحقیقات تکمیلی به بزه ارتکابی خود اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087882

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند