Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@22:27:11 GMT

همســرکشی بعد از ۵۰ سال زندگی مشترک

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۰۰۵۱

همســرکشی بعد از ۵۰ سال زندگی مشترک

به گزارش تابناک به نقل از ایران، هفته گذشته مأموران کلانتری ۱۱ کرج در یک تماس تلفنی از مرگ زنی ۶۳ ساله در خانه‌اش با خبر شدند.

 وقتی مأموران به خانه مورد نظر در یکی از محله‌های کرج رفتند با جسد زن میانسال که در اتاق پذیرایی روی زمین افتاده بود روبه‌رو شدند. نخستین بررسی‌های تیم پزشکی نشان می‌داد وی بر اثر خفگی جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بلافاصله موضوع این مرگ مشکوک به قاضی محمد عنبری از شعبه یکم دادسرای جنایی کرج اعلام شد و دقایقی بعد وی به همراه تیم جنایی در محل حادثه حاضر شدند.

دختر کوچک خانواده که در صحنه حضور داشت گفت: حدود ساعت ۱۲ ظهر بود که پدرم با من تماس گرفت و گفت مادرم حالش بد شده است از آنجا که مادرم بیماری تیروئید داشت با عجله خودم را به خانه آن‌ها رساندم. پدرم گفت که او ناگهان حالش بد شده و در آشپزخانه روی زمین افتاده و به اورژانس زنگ زده است.

با توجه به اینکه احتمال وقوع قتل در این پرونده زیاد بود بازپرس به بازجویی از همسر وی پرداخت. مرد ۷۴ ساله که بشدت مضطرب و آشفته بود سعی داشت با تناقض گویی مسیر تحقیقات را منحرف کند، اما بازپرس با دیدن آثار جراحت روی بدن او متوجه شد بین او و مقتول درگیری رخ داده است. بدین ترتیب مظنون پرونده دقایقی بعد لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اعتراف کرد.

مرد سالخورده گفت: من بازنشسته یکی از اداره‌های دولتی هستم و یک سوپر مارکت هم دارم. من و همسرم ۵۰سال با هم زندگی کردیم، اما او اخلاق خوبی نداشت و زن تند خویی بود. این اواخر هم به خاطر نگهداری از مادر ۹۰ ساله‌ام مدام غر می‌زد، البته مادرم در طبقه بالای خانه ما زندگی می‌کرد و من خودم سعی می‌کردم کارهایش را انجام دهم و از او نگهداری می‌کردم. اما همسرم با مادر پیر و زمینگیرم خیلی بدرفتاری می‌کرد. سعی می‌کردم این رفتار‌ها را تحمل کنم بیشتر اوقات در سوپر مارکتم مشغول بودم، اما دیگر کاسه صبرم لبریز شده بود.

صبح حدود ساعت ۹ بود که به خانه آمدم تا به مادرم سر بزنم، اما همسرم دوباره شروع به غر زدن کرد. او بار‌ها به مادرم که دیگر توانایی راه رفتن نداشت توهین کرد. وقتی می‌دید من به مادرم کمک می‌کنم با من هم رفتار بدی داشت. این موضوع بشدت اذیتم می‌کرد. تصمیم گرفتم به این غر زدن‌ها پایان بدهم، به همین خاطر در یک لحظه او را گرفتم و به زمین انداختم با هم درگیر شدیم بعد هم دستانم را دور گردنش انداختم و خفه‌اش کردم.

سرهنگ محمد نادر بیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با تأیید این خبر گفت: این مرد ۷۴ ساله پس از قتل همسرش پشیمان شده و بلافاصله با دخترش و اورژانس تماس گرفته بود، اما وقتی امدادگران رسیدند زن میانسال جان باخته بود پس از بازجویی‌های اولیه متهم بازداشت شد و برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره آگاهی قرار گرفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان مأموران کلانتری ۱۱ همسرکشی المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا جواد فروغی بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محل سگ بگذارید لطفا!»

  اگر یادتان بماند بطری‌های خوش‌رنگ‌ولعاب چند بار مصرف‌تان را با خود به باشگاه ورزشی‌تان می‌برید و امیدوارید با انجام این کارها بتوانید در رابطه با مشکلی که دارد به سرعت به مرحله هشدار می‌رسد، کاری انجام بدهید.  کتاب «محل سگ بگذارید لطفا!» کارهای درست، زندگی‌های بهتر و در عین حال نجات سیاره‌مان زمین، نوشته اشلی پایپر به شما می‌گوید برای زنده نگه داشتن کره زمین و محیط‌ زیست بهتر است چه کارهایی را در داخل و خارج از خانه انجام دهید و همچنین راهکارهایی را برای داشتن یک زندگی سالم‌تر ارائه می‌دهد. 

معرفی کتاب محل سگ بگذارید لطفا: وقت آن رسیده که نیت‌های خوب‌تان رابه مرحله‌ عمل برسانید و به سیاره‌تان زمین، سلامت‌تان واثری که ازخودبرجای می‌گذارید بیشتر اهمیت دهید.تاکنون هیچ کتابی به این شکل شمارابه سوی یک زندگی بهتر، آگاهانه‌تر، مهربانانه‌تر و سالم‌تر سوق نداده است. اشلی پایپر متخصص سبک زندگی سبز با لحنی طنزآلود و به دور از قضاوت، شما را به ایجاد تغییراتی ساده ولی اثرگذار تشویق می‌کند که با عمل به آنها در تمام روزهای زندگی‌تان می‌توانید هر روز بهترازدیروز زندگی کنید. دستورالعمل‌های ارائه شده در کتاب محل سگ بگذارید لطفا  برای شما هیچ محدودیتی به دنبال ندارد‌، زیرا این کتاب یک راهنمای کاربردی محسوب می‌شود که در همه جا و هر لحظه به کار شما می‌آید و سرانجام بین انجام کارهای درست و یک زندگی بهتر تعادل ایجاد می‌کند. 

با وجوداین‌که مردم این روزها بیشتر به مسأله پایایی اهمیت می‌دهند، سیاره زمین در بدترین شرایط ممکن قرار دارد. چطور ممکن است؟ به نظر می‌رسد دلیل این‌که با وجود تمایل به مراقبت از محیط‌ زیست، کار چندانی در این ارتباط انجام نمی‌دهید، ریشه در سه عامل دارد:
۱ــ اعتقاد به این‌که کارایی آیین‌نامه‌ها و قوانین دولتی بیشتر از تلاش فردی است. 
۲ــ نبود دستورالعمل‌های قابل اعتبار و شفاف در مورد راهکارهای فردی نیرومند. 
۳ــ اعتقاد به این موضوع که زندگی پایا دشوار، دارای هزینه بسیار و از نظر اجتماعی به‌نوعی عجیب و غریب است و نیازمند یک کمال‌گرایی مطلق است. 

چنین عقاید محدود کننده‌ای موجب به وجود آمدن تکیه کلام ناامیدانه و خطرناک «ولش‌کن» می‌شود و آن را به همه چیز و همه جا بسط می‌دهید، در نهایت به‌جای انجام دادن کاری که از عهده‌تان برمی‌آید، پا پس می‌کشید و از بین رفتن دنیا را نظاره می‌کنید. 
دربخشی ازکتاب محل سگ بگذارید لطفا! می‌خوانیم:هیچ‌وقت درخانه‌ای بوده‌ایدکه برای فروش آماده وشسته رفته شده باشد؟ می‌دانید چه چیزهایی در این‌جور خانه‌ها نیست؟ کلی چیزهای مزخرف! املاکی‌ها وارد خانه‌تان می‌شوند و قبل ‌از این‌که متوجه شوید، می‌بینید دیگر خبری از فنجان یادگاری، کاریکاتوری که درفلان سفرهنرمندی ازروی قیافه‌تان کشیده ومهره‌های ماردی‌گراس که با افتخار به همه نشان می‌دادید، نیست که البته دلیلش فقط این نیست که از لحاظ زیباشناختی جذابیتی ندارند، بلکه یکی دیگر از دلایلش هم این است که علم ثابت کرده به‌هم‌ریختگی کمتر،مساوی ‌است با آرامش بیشتر. یادتان هست گفتم هر خانواده آمریکایی به‌طور میانگین بالای ۳۰۰هزار قلم جنس در خانه‌اش دارد؟ کارشناسان تخمین زده‌اند که آمریکایی‌ها روزانه ۵۵ دقیقه از زمان‌شان را صرف گشتن به دنبال وسایل‌شان می‌کنند و این یعنی ۳۰۰۰ ساعت در سال. علاوه بر این‌که این‌همه وسیله به نظافت نیاز دارند و این کاری است که همین‌حالا هم هرکدام از ما در سال سه روز از وقت گرانبها‌ی‌مان را صرفش می‌کنیم. کم کردن وسایل اضافی زندگی و فقط بسنده کردن به آنچه استفاده می‌کنیم، باعث صرفه‌جویی در وقت و سلامت روانی‌مان می‌شود‌. 

دیگر خبرها

  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
  • سبک زندگی دکتر مرندی به روایت دخترش | ساده‌زیستی را از پدر و مادر یاد گرفتیم
  • «محل سگ بگذارید لطفا!»
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد
  • عملیات حج عمره پس از وقفه ۹ ساله آغاز شد
  • آغاز عملیات حج عمره پس از وقفه ۹ ساله
  • بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد
  • ۴ هزار جوان ۱۸ ساله در آرزوی مستقل شدن هستند
  • جوانترین مدیرکل خوش جمعیت ایران را بشناسید