Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@15:22:15 GMT

اجرای طرح ترافیک از فردا دوشنبه در پایتخت

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۰۱۶۱

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از اجرای طرح ترافیک از فردا خبر داد.

مناف هاشمی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام اجرای طرح ترافیک از فردا گفت: براساس اعلام ستاد ملی کرونای پایتخت برای چند روز تعطیل شد که براساس این تعطیلی، معاونت حمل و نقل نیز تصمیم گرفت اجرای طرح ترافیک در روزهای تعطیل لغو شود.

وی با بیان اینکه لغو اجرای طرح ترافیک متناسب با زمان‌تعطیلات رسمی بود و تا ساعت ۲۴ امروز نیز این تعطیلی ها ادامه دارد، گفت: از آنجایی که تاکنون تعطیلی ها تمدید نشده است طرح ترافیک نیز از فردا دوشنبه در سطح تهران اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: البته اجرای طرح ترافیک منوط به تصمیم تمدید تعطیلی ها در ستاد ملی کرونا است و در صورتی که در ساعات باقیمانده تصمیمی مبنی بر تمدید تعطیلات گرفته شود ما نیز در مورد نحوه اجرای طرح ترافیک اطلاع رسانی می‌کنیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اجرای طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا این تاریخ

سخن‌گوی شهرداری تهران از تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش مهر، سخنگوی شهرداری تهران، بیان داشت تا زمان تصمیم‌گیری نهایی درباره طرح‌های جدید و ابلاغ آنها، طرح ترافیک قبلی ادامه خواهد داشت.

محمدخانی ادامه داد: اولویت شهرداری تهران ارائه خدمات در بستر جدید سامانه شهرزاد است، یکی از ویژگی این سامانه این است که از طریق سامانه شهرزاد در همه گوشی‌های هوشمند این دسترسی وجود دارد و ثبت‌نام در این سامانه مسیر ساده‌تری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اگر کسی هم در سامانه «تهران من» ثبت‌نام کرده باشد به سامانه شهرزاد منتقل می‌شود. تعامل ما با خبرنگاران در موضوع طرح ترافیک خبرنگاری از طریق سامانه شهرزاد است.

سخنگوی شهرداری تهران در مورد احتمال افزایش اعتبار کارت بلیت مترو خبرنگاران نیز گفت: کارگروهی از سوی شورای شهر تهران در این خصوص تشکیل شده و در این خصوص باید تصمیم بگیرد، پیشنهاد ما افزایش این مبلغ است. امیدواریم که این عدد با نظر کارگروه افزایش پیدا کند.

دیگر خبرها

  • ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا این تاریخ
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • ایجاد ۵٠ محل برای پارک موتورسیکلت‌ها در قلب پایتخت
  • فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی فعالیت‌های آموزشی و منع تجمع در اسرائیل تا دوشنبه تمدید شد
  • ابطال پروازها تا ۶ صبح دوشنبه ۲۷ فروردین تمدید شد
  • ترافیک پر حجم اما روان در پایتخت