Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@23:05:55 GMT

اعلام برنامه خاموشی‌های احتمالی برق در فارس

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۰۳۵۷

اعلام برنامه خاموشی‌های احتمالی برق در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، با توجه به اجرای برنامه احتمالی مدیریت اضطراری بار ناشی از کمبود تولید و افزایش مصرف برق، ضمن پوزش از هم‌استانی‌های فهیم و سپاس از شکیبایی و همراهی در این شرایط سخت، در خصوص اجرای برنامه احتمالی خاموشی ها بر اساس جداول اعلامی، موارد زیر را به اطلاع مردم شریف استان فارس می رساند:

برنامه خاموشی های احتمالی مدیریت اضطراری بار از طریق سایت های شرکت توزیع نیروی برق شیراز" به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

shirazedc.co.ir جهت شهرستان های شیراز، مرودشت، پاسارگاد، ارسنجان، خرامه، کوار، سروستان، سپیدان، زرقان و بیضا و شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به آدرس www.farsedc.ir  جهت سایر شهرستانهای استان فارس به تفکیک، قابل دریافت و مشاهده می باشد.

میزان خاموشی ها برای هر گروه با توجه به سقف های اعلامی و میزان تجاوز مصرف برق در استان ها به صورت متمرکز و سراسری توسط مدیریت شبکه برق ایران، اعلام و متعاقب آن، موارد فوری به شرکت های توزیع نیروی برق شیراز و استان فارس اعلام و بر اساس جداول خاموشی های احتمالی، اعمال می گردد.

ضمنا این برنامه ها به مفهوم قطعیت اعمال خاموشی نبوده و در صورت محدودیت تامین برق، اجرا خواهد شد.

با توجه به اینکه احتمال قطعی برق ناخواسته بر اثر سایر شرایط فنی و غیرفنی وجود دارد و نیاز به تماس شهروندان با مراکز اتفاقات می باشد؛ خواهشمند است فقط در صورت افزایش خاموشی های مدیریت اضطراری بار طبق جداول اعلامی به بیش از ۲ ساعت با مرکز ۱۲۱ تماس گرفته شود.

 لطفا جهت لوازم برقی خود از محافظ استفاده و در صورت عدم استفاده ، لوازم خود را در زمان قطع برق از مدار خارج نمایید و پس از وصل برق، با تاخیر آنها را روشن نمایید.

خاطرنشان می گردد همکاران صنعت برق فارس برای ارائه خدمات شبانه روزی بی وقفه، از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت قطع برق جدول اعلامی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس استان فارس خاموشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت: مرد ۶۸ ساله ای که به دلیل تصادف دچار ضربه سر شده بود و نیاز به مراقبت‌های اورژانسی و پیشرفته داشت، با بالگرد اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال یافت.
لارستان در جنوب فارس و در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • خاموشی یکساله چراغ های کمربندی جنوب شیراز
  • خاموشی چراغ های کمربندی جنوب شیراز مشکل ساز شد
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز