Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید صادق بنی عقیل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ذخیره خونی گلستان به چهار روز رسیده و در همه گروه های خونی از جمله o مثبت و منفی و A+ و +B بیشترین نیاز را داریم.

مدیر کل انتقال خون گلستان افزود: برای تامین نیاز خون استان و بیماران حداقل به ۱۹۰ واحد خونگیری روزانه نیاز داشته تا بتوانیم نیاز خونی استان را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: خون و فرآورده های خونی عمر کوتاهی دارند لذا مراجعات باید مستمر و آگاهانه باشد.

بنی عقیل بیان کرد: هم اکنون سه مرکز در شهرستان‌های گرگان، علی آبادکتول و گنبدکاووس در سطح استان به صورت دائم فعال هستند که بیش از ۹۰ درصد خون استان را تامین می کنند.

طبق گفته وی در سایر شهرها هم واحدهای سیار با اطلاع قبلی به این مناطق مراجعه می کنند.

مدیر کل انتقال خون گلستان از مردم نوعدوست خواست برای حفظ ذخایر خونی و کمک به بیماران به مراکز انتقال خون استان مراجعه کنند تا با هشدار کمبود خون روبرو نشویم.

کد خبر 5265233

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان انتقال خون انتقال خون گلستان ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا نماز عید قربان عکس استانها گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل دعای عرفه شیوع کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت مورد نیاز ۴۱۴ سورتی پرواز در لرستان تامین شد

به گزارش جام جم آنلاین لرستان به نقل از ایرناسید شمس الدین حسینی اظهار کرد: سوخت مورد نیاز پروازهای فرودگاه شهدای خرم آباد و بالگردهای استان از طریق شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی تامین می شود که میزان مصرف و سوخت رسانی به هواپیماهای مسافربری، بالگردهای فراجا و اورژانس هوایی، نسبت به سال ماقبل پنج درصد افزایش داشته است.
وی افزود: همچنین پارسال ۲۷ میلیون لیتر نفت سفید بین روستاییان و ۷۱۲ میلیون لیتر نفت گاز در بخش های حمل و نقل، کشاورزی و صنایع لرستان، ۶۶۲ میلیون لیتر بنزین و ۱۹ میلیون متر مربع گاز مایع برای مصرف جامعه هدف در استان توزیع شد.

مدیر شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی لرستان تصریح کرد: پارسال ۱۳۳ میلیون لیتر سوخت دوم باوجود سختی های تامین و حمل و نقل، به نیروگاه های استان تحویل داده شد و به سایر نیروگاه های کشور هم کمک شده است.
حسینی افزود: ۵۰ جایگاه سی ان جی( گاز مایع) در استان وجود دارد و سه جایگاه جدید نیز در دست احداث است همچنین سال جاری چهار جایگاه عرضه سوخت مایع در استان ایجاد شد و تعداد جایگاه ها به ۱۰۰ باب افزایش یافت.

دیگر خبرها

  • سوخت مورد نیاز ۴۱۴ سورتی پرواز در لرستان تامین شد
  • ماهانه حداکثر ۲۳۰ هزارتن مرغ مورد نیاز کشور است
  • تامین آب شرب روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • آمادگی پالایشگاه های نفت ژاپن برای استفاده از ذخایر اضطراری
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • آغاز برداشت ماهی از قفس در گلستان
  • حق‌آب هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است