Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۰ شهر و بیش از ۷۰۰ روستا در خوزستان با مشکل کم‌آبی دست و پنجه نرم می کنند، افزود: خوزستان سرافراز در این سال‌ها سومدیریت‌های زیادی را متحمل شده و رفع تنش آبی این خطه از ایران نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نفوذ دشمن در بدنه کارشناسی و مدیریتی آب و خاک کشور اظهار کرد: مردم نجیب و کم‌نظیر خوزستان که سال‌های سال سنگر بزرگ دفاع از ایران را با تمام اقوام و قبایل خود تشکیل داده‌اند نجیبانه و بزرگوارانه به‌ این مشکلات مزمن و دیرپا اعتراض دارند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه مردم خوزستان حساب خود را از فرصت‌طلبان مزدور و بیگانه‌پرست جدا کرده‌اند، گفت: مردم این استان در حوادث ۲۴ تا ۲۶ تیر امسال در حمیدیه،  سوسنگرد،  شادگان و زرگان اهواز به‌ فراخوان دشمن قاطعانه ‌بی‌اعتنایی کردند.

آل هاشم با اشاره به برگزاری چند تجمع کوچک در خوزستان در پی تنش آبی بوجود آمده، ادامه داد: در این جریانات برخی خشونت‌های مقطعی و سواستفاده عناصر تجزیه‌طلب روی داد اما مردم این دیار با درک هوشمندانه از موقعیت و شرایط کشور، دلخوری‌ها و گلایه‌های خود را از مسیرهای قانونی و در گفتگو با مسوولان و از طریق نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری پیگیری می کنند.

وی همچنین با اشاره به پنجم مرداد روز نماز جمعه یادآوری کرد: نماز جمعه در ردیف سه موضوع اساسی توحید، امامت و جهاد آمده و بیانگر جایگاه بسیار رفیع این فریضه الهی است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه اگر نماز جمعه لطمه ببیند این موضوعات مهم و اساسی نیز تحت‌الشعاع قرار می‌ گیرد، گفت: بنای دو خطبه نماز جمعه مبتنی بر عنصر بسیار مهم سخن استوار است یعنی سخنی که در آن سستی، لغو، دروغ و نفاق نیست.

آل هاشم لازمه‌ ایمان را تقوا و لازمه‌ تقوا را سخن استوار دانست و افزود: در ادبیات قرآن و روایات، نماز جمعه تامین‌ کننده سه نیاز ضروری جامعه یعنی هدایت، امنیت و برکت است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز سید محمدعلی آل هاشم خوزستان شرکت مدیریت منابع آب ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز آذربایجان شرقی تبریز خوزستان شرکت مدیریت منابع آب ایران نماز جمعه آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی

به گزارش جام جم آنلاین،مهدی فیضی در دیدار با امام جمعه مشگین شهر اظهار کرد: معضل کشتار غیر مجاز دام در برخی از محور‌های مواصلاتی و روستا‌های گردشگری منطقه و تعدد پرونده‌های ارجاعی به مراجع قضایی در این زمینه جدی است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده دامپزشکی در این راستا ملموس است از امام جمعه مشگین شهر خواست؛ با استفاده از تریبون نمازجمعه در راستای آگاهی دهی به شهروندان و توصیه به مردم در راستای عدم خرید گوشت حاصل از کشتار غیر مجاز دام، دامپزشکی را یاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: رفع معضل کشتار غیر مجاز دام علاوه بر فرهنگسازی نیازمند عزم و اراده جدی، خیزش عمومی و همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط حوزه سلامت است.
مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: اگر دامپزشکی به تنهایی در میدان عمل باشد و دیگر دستگاه‌ها همکاری نکنند کار به جایی نخواهد رسید و راه به جایی نخواهیم برد.
فیضی با تقدیر از امام جمعه و مسئولان ارشد شهرستان در حمایت‌های بی دریغ از دامپزشکی گفت: در این مسئولیت سنگین همواره خود را نیازمند راهنمایی و دعای خیر شما می‌دانیم.
در این دیدار امام جمعه شهرستان مشگین شهر نیز با اشاره به اینکه دامپزشکی جایگاه ویژه‌ای در حوزه سلامت عمومی جامعه دارد، اظهار کرد: دامپزشکی را به عنوان یک مجموعه تلاشگر در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه می‌شناسیم
حجت الاسلام رضا باوقار افزود: با توجه به ظرفیت دامپروری مشگین شهر اقدامات دامپزشکی در تامین امنیت غذایی و تضمین سلامت عمومی جامعه اعتماد عمومی را افزایش و احساس امنیت در مردم را بالا برده است.
وی با تاکید بر درک کامل از جایگاه حساس و خطیر مسئولیت به عنوان یک امانت الهی گفت: سفارش می‌کنم به صورت هدفمند به دنبال ارتقای بیش از پیش سطح خدمات رسانی به مردم باشید و این ویژگی در مدیران دامپزشکی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند