Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@00:49:01 GMT

بی‌تدبیری مسؤولان عامل بی‌نظمی در بازار مرغ

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۰۶۲۴

بی‌تدبیری مسؤولان عامل بی‌نظمی در بازار مرغ

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید مهدی فلاح میری امروز در جمع خبرنگاران با بیات اینکه توزیع مرغ در گیلان در چند روز گذشته با مشکل مواجه شده است، اظهار کرد:  مدیریت در توزیع مرغ در چند روز اخیر به نحو صحیح صورت نمی‌گیرد و بهانه‌ای برای سودجویان شده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به ساماندهی بازار مرغ در گیلان افزود:  باید فرآیند توزیع مرغ از مبدأ تا مصرف‌کننده با هماهنگی و نظارت تمامی دستگاه‌های متولی ساماندهی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان مرکز استان گیلان با ابراز نگرانی از افزایش قیمت مرغ در این استان بیان کرد: استان گیلان یکی از قطب‌های تولیدکننده مرغ در کشور است، لذا بی‌تدبیری وعدم اقدام مؤثر و میدانی برخی مسؤولن مربوطه باعث بی‌نظمی در توزیع و افزایش قیمت مرغ و نارضایتی مردم عزیز استان شده است.

فلاح میری یکی از دلایل نارضایتی مردم در کمبود مرغ را  ترک فعل برخی مدیران و مسؤولان متولی دانست و تصریح کرد: مسؤولان امر با حضور میدانی خود در رفع مشکل و کنترل بازار اقدام نموده و صرفاً به آمارهای کاغذی اکتفا نکنند و مرغ‌هایی که با نهاده‌های نرخ دولتی تولیدشده‌اند با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار گیرند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان مرکز استان گیلان ستاد تنظیم بازار مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ عدیل سروی با بیان اینکه امسال به دلیل سرمای هوا و آماده نبودن برگ توت، توزیع تخم نوغان با تاخیر اندکی در گیلان انجام می‌شود، افزود: ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در استان توزیع می‌شود و پیش بینی شده از این مقدار تخم نوغان، نوغانداران ۵۶۰ تن پیله‌تر ابریشم برداشت کنند. 
وی با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، افزود: نوغانداران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۷ عصر، به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، لاهیجان، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندرانزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.
رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.
سروی با بیان اینکه قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌تر به بازار عرضه کردند.

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • توزیع تخم نوغان در ۹ شهرستان گیلان از شنبه
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسؤولان بود
  • حکمرانی هوشمند بر پایه بهره وری و اثربخشی در شمیرانات اجرا می شود
  • فروپاشی اقتصادی با ارز ۹۰ هزار تومانی