Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان, محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هفته گذشته و پس از بازدید از مناطق بحرانی خوزستان در نامه‌ای به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تلاش‌های صادقانه پاسداران و بسیجیان در یاری رساندن به مردم خوزستان تقدیر کرد.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

برادر ارجمند، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و آرزوی توفیق

برحسب وظیفه، لازم می‌دانم از تلاش‌های صادقانه و زحمات مخلصانه برادران عزیزِ سپاهی و بسیجی ام در رسیدگی به مردم خوزستان سپاسگزاری کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقتاً کارنامه درخشانِ خدمات حمایتی، آبرسانی و بهداشتیِ این عزیزان در سراسر استان برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخار آمیزِ مردمیاریِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود.

به عنوان یک خدمتگزار تقاضا می‌کنم ترتیبی اتّخاذ فرمایید تا به نحوی شایسته، نسبت به تقدیر و تشویقِ این عزیزان، اقدام لازم معمول گردد؛ و من الله التوفیق

محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محسن رضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان از سردار حاجی‌زاده تقدیر کرد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان بابت اجرای عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: آلمان سفیر ایران را احضار کرد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، حملات گسترده ای علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام داد.

بر این اساس در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعات بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیاتی در سرزمین های اشغالی آغاز کرد.

دو اطلاعیه سپاه پاسداران درباره عملیات وعده صادق

* اطلاعیه اول

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از پاسخ دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه به جنایت‌های اخیر رژیم خبیث صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، از شلیک و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است که در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی سایر نیروهای این نهاد انقلابی و مردمی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

* اطلاعیه دوم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی امریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227233 برچسب‌ها حسین امیرعبداللهیان

دیگر خبرها

  • تقدیر سرلشکر باقری از ارتش بخاطر همدلی با سپاه
  • تقدیر مردم رشت از سپاه پاسداران با اهدای گُل
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید بازدارندگی شده است
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • امیرعبداللهیان از سردار حاجی‌زاده تقدیر کرد
  • سازمان جوانان حقوق بشر: دیگر زمان بزن و در رو نیست
  • تقدیر نماینده ولی فقیه در خوزستان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی