Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ مدیرعامل بانک صادرات ایران در این بازدید که با حضور برخی مدیران بانک همراه بود، ضمن گفت و گوی صمیمانه با برخی مشتریان، از اراده و تلاش بی وقفه کارکنان بانک صادرات ایران برای روشن نگاه داشتن چراغ خدمت‌رسانی شعب این بانک قدردانی کرد.

صیدی در این دیدار در گفت‌وگوی صمیمانه با کارکنان شعبه ۱۶۹ و قدردانی از زحمات آنها در ایام تعطیل، وضعیت منابع، مصارف و مطالبات شعبه را مورد بررسی قرار داد و بر افزایش منابع ارزان قیمت تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری این نکته که تمایل عموم مردم همچنان به استفاده از خدمات بانکداری حضوری در شعب است، خواستار ترویج هر چه بیشتر استفاده از اپلیکیشن «صاپ» و همراه بانک صادرات ایران شد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین در جریان این بازدید با حضور در مرقد مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نسبت به آن حضرت ادای احترام کرد.​

پربیننده ترین پدیده درب‌‌ های گردان؛ دریچه‌ ای به روی رانت و فساد FATF در اختیار دولت نیست / همه مشکلات را پای دولت ننویسید سامانه الکترونیکی سفته و برات راه‌ اندازی شد راه حل ثبت و تایید چک های جدید بدون مراجعه به بانک معرفی اعضای هیات مدیره بانک تجارت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک صادرات ایران بانک صادرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران بازدید کرد.

روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به‌کار کرد.

این رویداد، پرچمدار جریان‌سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعداد‌های جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

به گزارش آنا، این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود. همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • بازدید سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
  • بایدن درباره تحریم نفت ایران تصمیم جدید گرفت؟
  • رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند
  • یورونیوز: آمریکا نمی‌تواند تحریم‌های نفتی ایران را تشدید کند