Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت ولادت باسعادت امام هادی(ع) کتابخانه فرهنگ‌سرای خانواده فتوکلیپ «دهمین ستاره» را منتشر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این فتوکلیپ برگرفته از کتاب «سیری در زندگانی امام هادی(ع)» به نویسندگی سید محمد صالحی با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی، گسترش فرهنگ حلم، صبر، احترام، آرامش و مهربانی در روابط فردی و اجتماعی اعضای خانواده منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «سیری در زندگانی امام هادی(ع)» به موضوعاتی چون ولادت آن حضرت، ذکر فضای سیاسی حاکم بر دوران امام و موضع‌گیری ایشان در برابر حاکمان، هم چنین اصحاب و پندهای امام هادی(ع) اشاره دارد.

شهروندان برای بهره‌مندی از برنامه‌ یاد شده می‌توانند سوم مرداد ماه به صفحه‌های مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade@ و Ketabkhanekhanevade@ مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دهمین ستاره امام هادی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به اجرای پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» گفت: این طرح یکی از برنامه‌های مهم کتابخانه‌ها استان در فصل بهار است.
فرهادی افزود: در سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب برای کتابخان‌های استان خریداری و توزیع شد.
وی ادامه داد: تلاشمان این است که منابع کتابخانه‌ای مدام به روز رسانی شود تا دستیابی دوستداران کتاب به منابع بهتر و به‌روز تسهیل شود.

دیگر خبرها

  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • تاریخ ولادت امام رضا (ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • فراخوان دهمین جشنواره ملی «بومتن» منتشر شد
  • جلد سیزدهم کتاب «اعلام الهدایه» به زبان اردو ترجمه و منتشر شد
  • ماجرای کتاب به امانت گرفته‌شده‌ای که بعد از یک قرن به کتابخانه بازگشت!