Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به کمک خیران حدود 5 تن گوشت قربانی بین نیازمندان این استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد بابیان اینکه این رقم آمار اولیه است و تجمیع کمک‌ها همچنان ادامه دارد، افزود: هم‌زمان با عید سعید قربان با کمک خیران تا امروز هزار و 232 رأس دام زنده به کمیته امداد تحویل شد تا ذبح و گوشت آن بین خانواده‌های تحت پوشش توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهی راد ارزش ریالی کمک مردم خراسان شمالی در عید سعید قربان را بیش از سه میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از مجموعه دام‌های اهدایی 864 رأس به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون تومان و سه هزار و 461 کیلو گوشت به ارزش 412 میلیون تومان از محل خیران مراکز نیکوکاری اهداشده است و باقی کمک‌ها از طریق حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد تأمین‌شده است.

وی بابیان اینکه اهدای کمک‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری #058*8877* کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند، همچنین امکان پرداخت نذورات از طریق سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و شماره کارت 6037997950030610 فراهم‌شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گوشت قربانی نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در خراسان شمالی رشد حدود ۳۰ درصدی داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعقیل مرتضوی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با رسانه‌ها که در محل سالن اجتماعات شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت بارش‌ها در خراسان شمالی بسیار مناسب است و نسبت به سال گذشته رشد دو برابری داشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی بیان کرد: از ابتدای سال جاری حدود ۱۲ میلیون مترمکعب آورد آب این بارش‌ها برای سدهای خراسان شمالی بود.

مرتضوی گفت: حدود ۲۳ درصد حجم مخازن سدهای خراسان شمالی آب دارد.

وی با اشاره به آمار ایستگاه‌های شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی بیان کرد: در سال آبی جدید رشد حدود ۳۰ درصدی بارش‌ها را شاهد بودیم.

کد خبر 6080258

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • بارش‌ها در خراسان شمالی رشد حدود ۳۰ درصدی داشت
  • اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر
  • ۷۷ درصد حجم سدهای این استان خالی است
  • ۷۷ درصد حجم سدهای استان خراسان شمالی خالی است + فیلم
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی