Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در جشنواره کتابخوانی رضوی چشمگیر است گفت: والدین فرزندان خود را برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی تشویق کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی  ظهر امروز در برنامه  رونمایی از  پوستر یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار داشت: جشنواره کتابخوانی رضوی یک رویداد وزین و مهم در حوزه فرهنگ است که به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  مشارکت و استقبال مردم در این حوزه جای بسیار خوشحالی دارد افزود: میزان مشارکت مردم در دوره‌های گذشته این جشنواره  با توجه به آمار کتابخوانی در کشور بسیار چشمگیر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد:  امسال به دلیل وجود دو میلاد حضرت ولیعصر(عج) در ابتدا و انتهای سال بخش ویژه جشنواره به امام زمان(عج) اختصاص یافته است که این اتفاق بزرگ و مهمی است.

وی با بیان اینکه در این جشنواره کتاب‌هایی با محتوای مناسب و مرتبط با موضوع رضوی و مهدویت در سنین مختلف در نظر گرفته شده است مطرح کرد: خوشبختانه فایل‌ها الکترونیکی کتاب‌ها نیز در این جشنواره در دسترس همگان قرار دارد.

توضیحات دفتر توسعه کتابخوانی درباره انتشار خبر لغو مجوز برخی آثار تاریخ‌نگاری دفاع مقدس و انقلاب اسلامیتبیین دستورالعمل یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضویسرود؛ ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای ترویج کتابخوانی دارد

شعبانی با این توضیح که فرصت خوبی است که خانواده‌ها با همراهی یکدیگر در این جشنواره کتابخوانی شرکت کنند گفت: خوب است والدین ضمن تشویق فرزندان خود برای شرکت در این رویداد،  خودشان نیز می‌توانند از آن بهره ببرند.

انتهای پیام/742/ ع

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره کتابخوانی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود

شهردار همدان، گفت: امسال هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود که با مشارکت مردم خواهد بود. - اخبار استانها -

سید مسعود حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، درباره اولویت‌های شهرداری در سال 1403، اظهار داشت: در شهرداری همدان بر اساس سیاست‌گذاری انجام شده امسال شاهد بروز و ظهور مقدماتی که انجام شده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شعار ابتدای دوره ما این بود که از خام‌فروشی و فروش قطعات زمین فاصله بگیریم، افزود: در همین راستا ابتدای سال را با دو پروژه‌ای که در بحث سرمایه‌گذاری است در منطقه چهار همدان آغاز کردیم ضمن اینکه اراضی در دست شهرداری را با محوریت سرمایه‌گذاری برای آینده همدان تخصیص می‌دهیم.

شهردار همدان، عنوان کرد: حدود 30 تا 40 درصد زمین‌هایی که در شهرداری داریم برای جذب سرمایه‌گذار فراخوان می‌شود، همچنین به دنبال جلب مشارکت‌های مردمی برای پیشبرد اهداف در این زمینه در تلاش هستیم.

حسینی با بیان اینکه فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای پارک آبی همدان برگزار شده تا سرمایه‌گذار مناسب طرح پیدا شود عنوان کرد: امیدواریم امسال بالغ بر هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در همدان انجام شود که بستر لازم برای آن فراهم شده است تاکید داریم تا اتفاقاتی که در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری در همدان رقم می خورد با مشارکت مردم باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • آمار مشارکت دستگاه‌ها در نماز جماعت آمار خوبی نیست
  • تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا و چله رضوی
  • برنامه‌های جشنواره امام رضا و چله رضوی تشریح می‌شود