Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@16:55:20 GMT

زمان اخذ مجوزهای سرمایه‌گذاری صفر شود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۱۰۱۰

زمان اخذ مجوزهای سرمایه‌گذاری صفر شود

استاندار خراسان شمالی گفت:باید تمام شرایط لازم جهت سرمایه گذاری در این استان فراهم شود به طوری که در حوزه صدور مجوزها در سطح کشور زبانزد شویم و زمان اخذ مجوزها به صفر برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد علی شجاعی صبح امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت درگاه سرمایه گذاری استان جهت رونمایی با بیان اینکه مسیر سرمایه گذاری در کشور دلسرد کننده است ، افزود: ورود سرمایه گذاری بخش خصوصی به معنای برداشتن باری از دوش حاکمیت در راستای ایجاد اشتغال و آباد کردن سفره مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی با تاکید بر ایجاد شرایط آسان تر برای حضور سرمایه گذاران بویژه سرمایه گذاران بومی در استان جهت جلوگیری از میل و رغبت آنان به سرمایه گذاری در سایر استانها افزود: برای تحقق این موضوع باید از اعمال نظر شخصی و گذاشتن شروط بی مورد پرهیز کرد و فرایند صدور مجوزها منطبق با چارچوب و قوانین باشد.

شجاعی به بروز بودن و شفاف بودن اطلاعات درگاه سرمایه گذاری استان و معرفی مزیت های خاص استان برای سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود : هیچ کاری نباید شتابزده انجام شود ضمن آنکه به خاطر مردم استان باید دنبال جذب سرمایه گذار باشیم.

گفتنی است به زودی درگاه سرمایه گذاری استان با حضور استاندار خراسان شمالی رونمایی خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اخذ مجوز درگاه سرمایه گذاری سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب درگه سنگی دارای بیشترین حجم آب در بین تالابهای فصلی نقده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره تالابهای محیط زیست استان آذربایجان‌غربی درحاشیه بازدید از تالاب درگه سنگی شهرستان نقده با بیان اینکه تالاب درگه سنگی بیشترین حجم آب را در بین تالابهای فصلی این شهرستان دارد، گفت: آبگیری تالاب بین المللی درگه سنگی با بیش از 600 هکتار از اواخر آذر ماه سال گذشته آغاز شده و بیش از هشت میلیون مترمکعب آب به داخل تالاب رها شده است.

لیدا شجاعی فر، با اشاره به اینکه منبع تغذیه این تالاب رودخانه گدار است، افزود: در سالهای گذشته این تالاب در طول فصل تابستان خشک می‌شد اما امسال پیش بینی می‌شود با این حجم آبگیری انجام شده، خشک نشود.

شجاعی فر اظهارکرد: تالاب درگه سنگی نقده از اواخر تیرماه بهترین مکان برای استراحت و تغذیه فلامینگوهاست بطوریکه این تالاب پارسال پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود.

وی گفت: این تالاب بدلیل داشتن منبع غذایی عالی زیستگاه مهمی برای زمستان گذرانی، زادآوری و استراحت پرندگان است.

شجاعی فر افزود: تالاب درگه سنگی از نظر وسعت بزرگترین تالاب شهرستان نقده است و تالابهای سولدوز، آق قلعه(شورگل حسنلو)، یادگارلو و طالقان به ترتیب در رتبه های بعدی تالابهای این شهرستان از نظر وسعت قرار دارند.

رئیس اداره تالابهای محیط زیست استان اضافه کرد: چنگر، مرغابی ها،اردک سرسفید و فلامینگوها از پرندگان شاخص این تالاب هستند.  

دیگر خبرها

  • تالاب درگه سنگی دارای بیشترین حجم آب در بین تالابهای فصلی نقده
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • لزوم دریافت شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • همه فعالان اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین