Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی رحمانیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در جهرم اظهار داشت: شهروندان باید به امکانات شهری دسترسی داشته باشند و در این جهت شوراهای محلات به ما کمک می‌کند که بتوانیم مسائل و مشکلات محلات را روزانه دنبال کنیم.

وی افزود: قطعا در شورای ششم، شورای محلات را راه اندازی می کنیم و در هر محله، یک مرکز را برای بیان مشکلات خرد و کلان شهروندان تعیین و مشخص می نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر جهرم هدف از راه اندازی و تشکیل شورای محلات را شناخت و ارائه مشکلات به شورای شهر عنوان کرد. 

رحمانیان تاکید کرد: کمیسیون های تخصصی شورای شهر با دقت تشکیل خواهد شد و خوشبختانه هر کدام از منتخبین این دوره در حوزه و مسائل مختلف تجربه دارند. 

وی گفت: جهرم معضلات فراوانی دارد و دلیل حضور ما در این عرصه هم به همین دلیل بود و قطعا با استفاده از ظرفیت مردم، نخبگان، صاحب نظران و … می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد. 

جوان‌ترین منتخب دوره ششم شورای شهر جهرم با بیان اینکه مهم ترین اولویت شورای ششم، انتخاب شهردار است، گفت: تا قبل از ورود به شورا، گزینه های خود را نهایی خواهیم کرد، البته تاکنون در خصوص انتخاب شهردار هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم و جلسات هفت نفره ما ادامه دارد و در جلسات آینده بیشتر به مصادیق ورود می کنیم.

رحمانیان با اشاره به اینکه گزینه های نهایی شهرداری جهرم را به شهروندان اعلام می‌کنیم، ادامه داد: 20 معیار برای انتخاب شهردار آینده جهرم مشخص کردیم و این معیارها امتیازبندی شده و بیشترین شخصی که بر اساس شاخص و معیارهای شورا امتیاز بیشتری کسب کند را انتخاب می کنیم.

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر جهرم بیان کرد: هدف ما برای مدیریت شهری، انتخاب یک شخص جوان باتجربه و پاکدست است که آشنایی به قوانین شهرداری و سابقه درخشان مدیریتی داشته باشد. 

وی اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد که کمتر از یک ماه پس از تشکیل شورای ششم، انتخاب شهردار را تعیین تکلیف کنیم.

رحمانیان با اشاره به اینکه جلسات منتخبین شورای ششم با رؤسای ادارات در حال برگزاری است، تاکید کرد: این اقدام به معنای تعامل با تمام دستگاه ها است و ما معتقدیم که شورا باید واقعا شورای شهر باشد نه شورای شهرداری.

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر جهرم با انتقاد بر اینکه متاسفانه در حوزه شهری چشم اندازی در جهرم وجود ندارد، اعلام کرد: برای تمام حوزه ها نیاز به سند چشم انداز برای کوتاه، میان و بلندمدت داریم و سند چشم انداز شهری جهرم را در دوره جدید به نتیجه خواهیم رساند تا بتوانیم در یک چارچوب و مسیر معین قدم برداریم.

وی یکی دیگر از لازمه های شهر جهرم را توجه به ورودی این شهر اعلام کرد و گفت: توجه به ورودی شهر جهرم در دستور کار شورای ششم و شهرداری است تا ورودی شهرمان جلوه زیباتری داشته باشد.

رحمانیان حضور در بین مردم را امری لازم و ضروری برای مسئولان و مدیران دانست و بیان داشت: حضور در بین مردم و شهروندان به صورت منظم بسیار لازم و ضروری است و نمایندگان مردم نباید از مردم دور باشند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت شهری شورای شهر انتخاب شهردار منتخب شورای ششم انتخاب شهردار شورای شهر شورای ششم شهر جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت:شهرک جدید بونیز جهرم در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار در ضلع شرقی شهر جهرم با هزینه آماده‌سازی ۱۸۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود. 

محمودرضا طالبان افزود:طرح جامع فاز ۱ و فاز ۲ تهیه و به تایید شورای عالی معماری و شهرسازی کشور و کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه‌ریزی استان رسیده است.
وی اضافه‌کرد: این طرح برای مازاد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و سرریز ثبت نام کنندگان این طرح و جمعیت شهرستان جهرم ایجاد شده‌است.

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران