Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال پارما می‌گوید رویای همراهی تیم تحت‌هدایت روبرتو مانچینی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان‌لوئیجی بوفون که در این تابستان پس از 26 سال به پارما بازگشت تا در سن 43 سالگی فوتبالش را در این تیم ایتالیایی در سری B دنبال کند، می‌گوید که رویای همراهی تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام جهانی 2022 قطر را دارد، این در حالی است که جان‌لوئیجی دوناروما با درخششی که در یورو 2020 داشت، به نظر می‌رسد دروازه‌بان اول آتزوری در جام جهانی قطر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوفون در گفت‌وگو با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا گفت: مانچینی در تیم ملی ایتالیا کاری فوق‌العاده انجام داده است و در سن 43 سالگی هرگز نخواهم گفت که "من اینجا هستم، مرا به تیم ملی دعوت کنید" اما به لطف جام جهانی می‌توانم رویای حضور در این رقابت‌ها را داشته باشم.  

وی افزود: به غیر از این، چرا بازی می‌کنم؟ قطعاً برای اینکه پارما را به سری A بازگردانم و سپس؟ تقریباً مطمئن هستم که مانچینی مرا به اردوی تیم ملی دعوت نخواهد کرد، او مردان و گروه خود را دارد اما من باید بدانم که برای ادامه رویاپردازی یک جام جهانی وجود دارد.

دروازه‌بان پیشین یوونتوس همچنین درباره قهرمانی آتزوری در یورو 2020 خاطرنشان کرد: من بازی فینال را در خانه کنار فرزندانم تماشا کردم و چه بازی لذت‌بخشی بود. دیدن بازیکنان ایتالیا که لبخند می‌زدند زیبا بود، آن هم پس از گریه‌ کردن‌شان بابت ناکامی در رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه با شکست مقابل سوئد. من هم پس از آن بازی در سن‌سیرو گریه کردم.

مانچینی: این تیم ایتالیا در تاریخ ماندگار خواهد شد

وی همچنین در تمجید از دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا که در مرحله نیمه‌نهایی و دیدار فینال یورو 2020 در ضربات پنالتی مقابل‌ تیم‌های اسپانیا و انگلیس درخشان ظاهر شد، گفت: دوناروما فوق‌العاده بود، نه‌ تنها به خاطر مهار توپ‌هایی که داشت، بلکه به خاطر مدیریت کردن تمامی لحظات دشواری که وجود داشت. او بهتر از هر دروازه‌بان دیگری در یورو 2020 بود و امروز در دروازه‌بانی مرجعی جهانی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوناروما جان لوئیجی بوفون جام جهانی 2022 تیم ملی فوتبال ایتالیا دوناروما جان لوئیجی بوفون جام جهانی 2022 تیم ملی فوتبال ایتالیا جام جهانی دروازه بان تیم ملی یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد

طرفداری| اتحادیه جهانی کشتی رأی خود را درباره مبارزه جنجالی کشتی‌گیران ایتالیا و آذربایجان اعلام و تیم داوری این مبارزه را محروم کرد.

مبارزه جنجالی چندی پیش فرانک چامیزو کشتی گیر کوبایی الاصل ایتالیا و توران بایراموف از آذربایجان در مرحله نیمه نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا که به سود بایراموف و کسب سهمیه المپیک این کشتی گیر به پایان رسید جنجال زیادی به پا کرد و با شکایت فدراسیون کشتی ایتالیا به اتحادیه جهانی کشتی به دلیل ناداوری همراه شد.

پس از بررسی های انجام شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی،‌ تیم داوری این مبارزه با رأی کمیته انضباطی اتحادیه جهانی با محرومیت های سنگین روبرو شد. بر این اساس ابراهیم چی چی اوغلو داور سرشناس کشتی جهان از ترکیه و مدرس اتحادیه جهانی کشتی و همچنین داور اوکراینی این مبارزه تا پایان سال ۲۰۲۴ تعلیق شدند. به این ترتیب چی چی اوغلو حضور در المپیک پاریس را از دست داد و ار سوی اتحادیه جهانی نقره داغ شد.

همچنین الکسی بازولین روس به عنوان رییس تشک و تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ و قاضی عراقی این مبارزه نیز تا پایان ماه سپتانبر با محرومیت روبرو شدند. کمال بوعزیز دیگر چهره شاخص دواری جهان از تونس به همراه گوسل آمریکایی نیز که وظیفه بازبینی صحنه های داوری را بر عهده داشتند نیز تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ محروم شدند.

اتحادیه جهانی اعلام کرد بر اساس بند ۵۳ قوانین کشتی، در صورت پایان یک مبارزه و تعیین فرد برنده، امکان تغییر نتیجه وجود ندارد. اتحادیه جهانی کشتی همچنین فرانک چامیزو کشتی گیر ایتالیا را در سید یک مسابقات جهانی گزینشی المپیک به عنوان مرحله آخر کسب سهمیه قرار داد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • همراهی نفت و طلا در روند نزولی
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • رویای پدیده 17 ساله بارسا تعبیر شد
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!