Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحمید علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: پرونده مسابقات استعداد‌های برتر دوچرخه‌سواری خراسان‌جنوبی اعزامی به سومین دوره المپیاد نخبه‌های کشور در بیرجند بسته شد.

وی افزود: در این رویداد ورزشی ۳۵ دوچرخه‌سوار برتر شهرستان‌های استان در ۴ رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: برابر با بخشنامه‌ فدراسیون از هر رده سنی یک نفر در بخش پسران و یک نفر در بخش دختران به مسابقات المپیاد‌های استعداد برتر دوچرخه‌سواری کشور اعزام می‌شوند.

علوی یادآور شد: استعدادهای برتر دوچرخه‌سواری خراسان‌جنوبی بعد از آموزش‌های تخصصی به مهم‌ترین رویداد ورزشی ایران المپیاد نخبه‌های کشوری اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات متولدین ۱۳۸۴ این رویداد ورزش استانی «عباس نظری و علیرضا پردل» حائز رتبه برتر شدند و در کورس رقابت متولدین ۱۳۸۵ این ماراتن نیز «امیر محمد ضیایی، احسان یکه‌خوان و محمد سلمانی» از بیرجند رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری خراسان‌جنوبی یادآور شد: در رکاب‌زنی استعدادهای برتر متولدین ۱۳۸۶ «حمید حسینی، ابوالفضل صفری و عرشیا لولو» مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در مسابقات متولدین ۱۳۸۷ نیز «فاران حمدی‌حصاری، امیرمحمد پهناور و امیرعلی کیکاووس» بر سکوهای اول تا سوم رقابت‌ها ایستادند.

علوی با اشاره به رقابت استعدادهای برتر بانوان خراسان‌جنوبی در این ماراتن ملی گفت: در رده سنی متولدین ۱۳۸۴ «کوثر عرب، فاطمه مختاری و فرزانه‌سادات طباطبایی» حائز رتبه برتر شدند و در مسابقات متولدین ۱۳۸۵ بانوان نیز «ثنا برزگر، نرگس حسین‌زاده و ریحانه عرب» از بیرجند مقام‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های رکاب‌زنی متولدین ۱۳۸۶ بانوان خراسان‌جنوبی «سما حسینی، آیدا ابریشمی‌مقدم و نیلوفر نصرآبادی» از بیرجند بر سکوهای اول تا سوم ایستادند و در مسابقات دوچرخه‌سواری متولدین ۱۳۸۷ نیز «فاطمه مزاری، آنسه عظیمی‌طبس و مهدیه رحیم‌آبادی» مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

انتهای‌پیام/69014/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی خراسان جنوبی دوچرخه سواری بیرجند اخبار ورزشی علوی دوچرخه سواری خراسان جنوبی اول تا سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال

ایسنا/همدان رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد از میزبانی این شهرستان برای اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال خبر داد.

مهدی صمدپناهی در گفت‌وگو با ایسنا،اظهار کرد: از فردا -پنجشنبه ۶ اردیبهشت- شهرستان اسدآباد به مدت دو روز در سالن ورزشی ۱۵۰۰ نفری این شهر میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال با حضور ۵۰ والیبالیست برتر از ۹ استان از جمله همدان، کردستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، مرکزی و کرمانشاه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این رویداد ملی دو روزه زیرنظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور در اسدآباد برگزار می‌شود، افزود: شهرستان اسدآباد پتانسیل و ظرفیت‌های خوبی در رابطه با رشته ورزشی بستکبال دارد و به طور قطع این اردوها از نقش مؤثری در رشد و توسعه ورزش شهرستان به ویژه در بحث رشته بسکتبال برخوردار خواهد بود.

صمدپناهی با اشاره به اینکه این اردو به عنوان سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰ کشور است، یادآور شد: بسکتبالیست‌های منتخب و برتر این اردو امروز وارد شهرستان شده‌اند و از فردا رقابت این تیم‌ها آغاز می‌شود و تا روز جمعه -هفتم اردیبهشت- ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی