Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@17:57:05 GMT

فرمانداری ویژه دهلران هفته آینده آغاز به کار می کند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۱۸۲۸

فرمانداری ویژه دهلران هفته آینده آغاز به کار می کند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عسگری ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دهلران اظهار کرد: به رغم وجود مشکلات که در راستای تصویب فرمانداری ویژه بو، د ولی با پیگیری مسئولان استانی خواسته به حق مردم دهلران در هیئت دولت به تصویب رسید.

وی افزود: تصویب فرمانداری ویژه می‌توان یک حرکت رو به جلو برای توسعه شهرستان دهلران تلقی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دهلران گفت: با توجه به اینکه هفته آینده با حضور معاون رئیس جمهور و مقامات استانی فرمانداری ویژه افتتاح می‌شود، چندین کمیته برای برنامه ریزی لازم با محوریت معاون برنامه ریزی فرمانداری تشکیل شده است.

وی گفت: همه دستگاه‌های شهرستان باید همکاری لازم برای باشکوه برگزار کردن این رویداد مهم با کمیته‌های تشکیل شده داشته باشند.

عسگری عنوان کرد: آذرماه سال جاری کنگره سه هزار شهید استان برگزار می‌شود، لذا همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم را برای برگزاری باشکوه این مراسم با دبیرخانه شهرستان داشته باشند.

وی ادامه داد: طرح تفصیلی شهر دهلران در دست تهیه است و همه ادارات نهادها که نیازمند زمین و محیط اداری حداقل برای ۵۰ سال آینده هستند باید درخواست نیازمندی خود را به شهرداری دهلران ارسال کنند تا نیازمندی‌های اداری در این طرح لحاظ شود.

فرماندار دهلران گفت: مدیران باید پیگیر مطالبات مردم در سطح استان باشند و نباید تنها به منابع کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و اعتبارات تکیه کنند و برای جذب اعتبارات بیشتر با مدیران کل و دستگاه‌های خود در سطح کلان رایزنی لازم را داشته باشند.

وی گفت: بحث واکسیناسیون در شهرستان به خوبی در حال انجام است و باید اطلاع رسانی بیشتری صورت بگیرد تا مردم در مقابل این ویروس واکسینه شوند.

کد خبر 5265188

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ویژه شهرستان دهلران ایلام ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا عکس استانها نماز عید قربان گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل شیوع کرونا دعای عرفه عید غدیر خم فرمانداری ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نهبندان

سرپرست فرمانداری نهبندان از بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی مرادی در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های خدمات سفرهای نوروزی ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: از نیمه اسفندماه سال گذشته فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان نهبندان آغاز شده و تا به امروز 7 فروردین ماه 1403 با وحدت کامل تمام مدیران شهرستان ادامه دارد.

وی افزود: از 25 اسفندماه 24 هزار و 618 نفر مسافر در شهرستان نهبندان اسکان داشته که از این تعداد 11 هزار نفر در اماکن متبرکه و یک هزار و 20 نفر در مدارس اسکان داشته‌اند.

سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: تاکنون اورژانس 554 ماموریت برای مسافران انجام داده است.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان نهبندان ضمن توصیه مسافران به بازدید از جاذبه‌های گردشگری  و تاریخی شهرستان، گفت: 40 هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهرستان نهبندان بازدید داشته‌اند.

وی در ادامه از 35 فقره تصادف در محورهای شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: 11 مورد تصادف جرحی وجود داشته است.

سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: به جهت استراحت و رفاه حال مسافران و رانندگان 3 سیاه چادر در مسیر اصلی شهرستان نهبندان تعبیه شده که  پلیس راهور، نیروی انتظامی، راهداری، هلال احمر، اداره امور عشایر، اورژانس و دستگاه‌های خدمات رسان با حضور در محل سیاه چادرها به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

مرادی با اشاره به اینکه اقلام تنظیم بازار به اندازه کافی در بین شهروندان توزیع شده است، افزود: به جهت رفاه حال شهروندان و مسافران در ایام ماه مبارک رمضان 18 تن آرد مازاد به سیستم نانوایی‌های سطح شهرستان تزریق  شده و 2 تن به سیاه چادرها توزیع شده است.

وی با بیان اینکه شهر نهبندان و شهر شوسف نسبت به قبل زیباتر شده است از زحمات مدیران ادارات، مسئولین نهادها، شهرداران، بخشداران تشکر کرد و عنوان کرد: امیدواریم خاطره خوبی را برای شهروندان و مسافران رقم بزنیم.

سرپرست فرمانداری نهبندان در پایان با بیان اینکه خدمات سفرهای نوروزی تا 14 فروردین ماه ادامه دارد، گفت: ستاد خدمات سفرهای شهرستان نهبندان برای تعطیلات عید سعید فطر آمادگی خدمات رسانی به مسافران را دارد.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • آغوش باز بهار دهلران به روی مهمانان نوروزی
  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • ۳۹ هزار و ۵۰۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری دهلران بازدید کردند
  • بیش از ۳۹ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بازدید کردند
  • آغاز ساخت منازل سازمانی ویژه مرزبانان استان خراسان رضوی
  • بازدید ۴۰ هزار مسافر از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی نهبندان
  • چادگان میزبان بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی
  • غیبت فرماندار پلدختر در سیل| بحران نزدیک فرماندار دور!
  • تخریب کامل ۶ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان دنا به دنبال جاری شدن سیل