Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@06:48:13 GMT

تفریحی که برای خانواده بکام دردسرساز شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۱۹۱۱

تفریحی که برای خانواده بکام دردسرساز شد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه «سان» گزارش داد که دیوید بکام و خانواده‌اش که اخیراً سواحل آمالفیتانای ایتالیا را برای سپری کردن تعطیلات تابستانی‌شان انتخاب کرده‌اند، به خاطر حضور چند افسر پلیس در قایق اختصاصی‌شان غافلگیر شدند.

گویا دلیل حضور افسران پلیس تذکر دادن به دیوید بکام ستاره پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس به خاطر تخلف فرزندانش در آب‌های ساحلی ایتالیا برای راندن جت اسکی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل زمانی به وجود آمد که کروز پسر ۱۶ ساله بکام و خواهرش هارپر ۱۰ ساله هر یک سوار جت اسکی در اطراف قایق پدرشان مشغول تفریح بودند. این اقدام آنها اما مطابق قوانین کشور ایتالیا تخلف بود، چرا که راندن وسائط نقلیه موتوری برای افراد زیر ۱۸ سال حتی از انواع مورد استفاده در آب ممنوع است. طبق گفته شاهدان عینی، بکام که از حضور ناگهانی پلیس در نزدیک قایقش غافلگیر شده بود، نزدیک به ۴۵ دقیقه با آنها مشغول صحبت بود و در طول آن مدت چندین مدرک مختلف هم به آنها نشان داد،

البته ماجرا پایانی صمیمانه داشت و افسران پلیس با گرفتن چند عکس یادگاری با بکام، قایق او را ترک کردند. بکام نیز پس از مواخذه شدن توسط پلیس ایتالیا، فوراً به فرزندان خود دستور داد که به قایق برگردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیوید بکام تیم ملی انگلیس دیوید بکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی

سهمیه ایران در المپیک به ۲۹ رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ «نبی رضایی» در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک در فینال کانوی ۱۰۰۰ متر مردان به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و با کسب مدال طلا جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

«فاطمه مجلل» در فینال روئینگ تک‌نفره بانوان به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. 

«علی آقامیرزایی» در فینال کایاک ۱۰۰۰ متر مردان به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک پاریس را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • قابی خاطره انگیز از اردوی مذهبی و تفریحی نوجوانان در شهرک شهید کلاهدوز آزادشهر
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • عکس‌| خانواده بکام در مهمانی تولد ویکتوریا
  • گل مردود بارسا: نبود تکنولوژی دردسرساز شد! (عکس)
  • سه سهمیه المپیکی ایران در قایقرانی
  • سواحل و فراساحل استان بوشهر متلاطم می شود