Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مناف هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: واکسیناسیون تاکسیرانان، اتوبوسرانان و رانندگان مترو طبق توافق با وزارت بهداشت از فردا آغاز می‌شود.

وی افزود: این واکسیناسیون با همکاری و هماهنگی دانشگاه تهران، ایران و شهید بهشتی انجام و روند شروع آن روز دوشنبه و سه‌شنبه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی تصریح کرد: فردا در پایگاه آماده پارک ولایت و روز سه‌شنبه در چهار منطقه از جمله مرکز رفاهی تاکسیرانی منطقه ۱۵، ایستگاه متروی شهرری، پایگاه اتوبوسرانی جنت‌آباد و پارک ولایت، واکسیناسیون این افراد آغاز و تمامی کارکنان این حوزه به ترتیب واکسینه خواهند شد.

وی در خصوص برآورد تعداد افرادی که واکسن دریافت خواهند کرد، اظهار داشت: تعداد رانندگان ناوگان عمومی مجموعاً ۱۰۰ هزار نفر است که از این تعداد برخی بالای ۵۸ و ۶۰ سال بوده و طی روند واکسیناسیون عمومی کشور واکسن دریافت کرده‌؛ باقی افراد نیز که هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند طی این طرح واکسینه خواهند شد اما در حال حاضر آمار دقیقی از افرادی که هنوز واکسن نزده‌اند، در دست نیست.

کد خبر 5265380 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسیناسیون سید مناف هاشمی رانندگان اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه جشنواره فرهنگی دانش آموزی خوزستان وزارت آموزش و پرورش واکسن کرونا سازمان هواشناسی ویروس کرونا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان زندان ها غلامحسین محسنی اژه ای آسیبهای اجتماعی سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با ورود این ۲ واکسن مهم به برنامه واکسیناسیون، از عفونت‌های مختلف تنفسی و گوارشی در نوزادان جلوگیری می‌شود.

پنوموکوک یکی از مهم‌ترین باکتری‌های بیماری‌زا در انسان است که عامل اصلی بیماری پنومونی (سینه پهلو) شناخته می‌شود، روتاویروس نیز یک ویروس بسیار مسری است که موجب اسهال در کودکان می‌شود.

دکتر عبدالجبار ذاکری افزود: واکسن روتاویروس در سنین دو، چهار و۶ ماهگی و همچنین واکسن پُنوموکوک در سنین دو، چهار و ۱۲ ماهگی به کودکان تزریق می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در هرمزگان

باکتری پنوموکوک می‌تواند عفونت‌های دیگری مانند سینوزیت، اوتیت (عفونت گوش میانی)، باکتریمی، سپسیس، مننژیت، استئومیلیت، آرتریت سپتیک، اندوکاردیت، پریتونیت، پریکاردیت، سلولیت و آبسه‌های مغزی را نیز ایجاد کند.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل