Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@18:33:39 GMT

به آمریکا یاد می‌دهیم که چطور با دیگران رفتار کند

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۲۱۳۰

به آمریکا یاد می‌دهیم که چطور با دیگران رفتار کند

به گزارش ایلنا به نقل از گلوبال تایمز، وزیر خارجه چین‌ گفت که هیچ کشوری نسبت به دیگر کشورهای جهان برتری ندارد و چین هرگز اجازه نمی‌دهد که کشوری چنین فکری داشته باشد.

«وانگ یی»، وزیر خارجه چین در واکنش به اظهارات سخنگوی وزرات خارجه آمریکا که گفته بود واشنگتن با پکن از «موضع قدرت» معامله خواهد کرد، گفت: «آمریکا همواره به دنبال تحمیل قدرت‌ خود بر دیگر کشورهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما باید به طرف آمریکایی بگویم که چین هرگز به کشوری اجازه نمی‌دهد که بر دیگران برتری بجوید.»

وی افزود: «اگر آمریکا هنوز یاد نگرفته تا با دیگران به صورت برابر رفتار کند، ما و جامعه بین‌الملل وظیفه داریم به این کشور بیاموزیم.»

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وانگ یی آمریکا و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم

جنبش حماس با محکوم کردن اظهارات وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که مقاومت هرگز از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: اظهارات آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا و تلاش وی برای اینکه جنبش حماس را مسئول عدم دستیابی به توافق معرفی کند، محکوم می‌کنیم.

این بیانیه افزود اظهارات بلیکن هیچ  ارتباطی با واقعیت ندارد و مغایر با حقیقتی است که تاکید می‌کند حماس بارها برای تسهیل دستیابی به توافق انعطاف پذیری از خود نشان داده است.

حماس در این بیانیه تاکید کرد همچنان بر خواسته‌های خود(شروط) تاکید می‌کنیم که شامل آتش بس دائمی، عقب نشینی نظامیان رژیم اشغالگر و بازگشت آوارگان به منازلشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد چین شد
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • السودانی: اجازه نمی‌دهیم از خاک ما برای انجام عملیات علیه دیگران استفاده شود
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • هیچ کشوری مثل قطر نمی‌تواند واسطه رسیدن به توافق مبادله اسرا باشد