Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ امروز (یکشنبه) در سومین روز از بازی‌های المپیک توکیو، «میرهاشم حسینی» تکواندوکار پرافتخار و مطرح کشورمان در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم مردان روی شیاپ‌چانگ رفت و در گام نخست برابر «هوانگ یو جن» نایب قهرمان سال ۲۰۱۷ جهان از تایوان پیروز شد.

وی در یک‌چهارم نهایی برابر «اولوگ‌بیک رشیدوف» تکواندوکار ۱۹ ساله ازبکستانی که با غلبه بر«دای هون لی» قهرمان جهان از کره‌جنوبی، شگفتی‌ساز شده بود به میدان رفت و ۳۴ بر ۲۲ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدوف که ستاره امروز مسابقات تکواندوی المپیک بوده است در نیمه‌نهایی برابر «ندزاد هوسیچ» از بوسنی هم  ۲۸ بر ۵ برنده از شیاپ‌چانگ خارج شد و به فینال رسید.

با این اوصاف شانس به سراغ میرهاشم آمد و او راهی جدول شانس مجدد شد.

پیش از این، «ناهید کیانی» در نخستین مبارزه وزن منهای ۶۷ کیلوگرم برابر «کیمیا علیزاده»‌ با شکست مواجه شد.

روز گذشته نیز، «آرمین هادی‌پور» از کسب موفقیت و مدال بازمانده بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرمین هادی پور المپیک توکیو میرهاشم حسینی ناهید کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه مونتجوئیک روبروی پاری سن ژرمن به میدان رفت و با نتیجه باورنکردنی 1-4 مقابل این تیم شکست خورد تا از صعود به دور بعدی بازمانده باشد. 

این تیم در ابتدا موفق شد با تک گل رافینیا از حریف پیش بیفتد تا کار شاگردان لوئیس انریکه برای بازگشت به بازی، خصوصا با توجه به شکست در بازی رفت بسیار سخت به نظر برسد اما بازیکنان پی اس جی موفق به انجام این کار شدند تا به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کنند. 

کنده پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره این شکست صحبت کرد:« این باخت برای ما بسیار دردناک است. ما اشتیاق بسیاری داشتیم که بتوانیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنیم. این موقعیت بسیار خوبی بود. باختن به این شکل واقعا بدشانسی است. 

باید بدانیم که حق ناراحتی و حق افت کردن نداریم. ما بازی برابر رئال مادرید در ال‌کلاسیکو را در یپش داریم. شاید به یک یا دو روز نیاز داشته باشیم که بتوانیم خودمان را بازیابی کنیم. برای پیروزی برابر رئال به مادرید سفر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • ترکیب هجومی نساجی مقابل تراکتور
  • ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت
  • ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان(عکس)
  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم