Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@12:31:44 GMT

بازیکن سال فوتبال آلمان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۲۱۹۴

بازیکن سال فوتبال آلمان انتخاب شد

به گزارش همشهری آنلاین رابرت لواندوفسکی مهاجم تیم ملی لهستان و باشگاه بایرن مونیخ  برای دومین سال متوالی توانست عنوان بهترین بازیکن سال آلمان را از آن خود کند.این بازیکن که با ثبت ۴۱ گل در فصل گذشته توانست رکورد تاریخی گرد مولر را بشکند، توسط ورزشی‌نویسان آلمانی به این عنوان دست یافت.

او با ۳۵۶ رای در جایگاه نخست قرار گرفت و پس از او، توماس مولر با ۴۱ رای و ارلینگ هالند با ۳۸ رای در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 616631 برچسب‌ها بوندس لیگا آلمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بوندس لیگا آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلاتان یک تیم عجیب معرفی کرد؛ حذف مسی و رونالدو!

چند هفته پیش رسما اعلام شد که زلاتان ابراهیموویچ رئیس ‏اولین جام جهانی تاریخ رقابت‌های فوتبال هفت نفره کینگز لیگ خواهد بود. ‏

زلاتان یکی از جدیدترین اسطوره‌های دنیای فوتبال است که اخیرا به کینگز لیگ پیوسته ‏تا محبوبیت این لیگ فوتبال هفت نفره بیش از پیش افزایش یابد. زلاتان امروز تیم ‏رویایی خود برای فوتبال هفت نفره را انتخاب کرد. انتخابی که خبرساز شد. ‏

ایبرا در تیم خود از سه اسطوره برزیلی استفاده کرد ولی در تیم رویایی او نه خبری از ‏لیونل مسی هست نه کریس رونالدو. البته زلاتان نام خودش را هم در این تیم رویایی ‏قرار نداد و در توضیح گفت: "شیر‌ها را با آدم‌ها مقایسه نمی‌شود کرد". ‏

زلاتان بوفون را درون دروازه گذاشته و از نستا و تیاگو سیلوا به عنوان مدافع استفاده ‏کرد. او گفت که به دنبال انتخاب مدافعان تکنیکی بوده و نستا و سیلوا را تکنیکی‌ترین ‏مدافعان می‌داند. ‏

ژاوی در میانه زمین تیم رویایی زلاتان قرار دارد و رونالدینیو، زیدان و جلوتر هم رونالدو ‏نازاریو تیم رویایی او را کامل می‌کنند. زلاتان درباره انتخاب نکردن مسی و رونالدو ‏توضیحی نداد ولی گفت رونالدینیو را به عنوان جادوگر تیمش انتخاب کرده است. جالب ‏اینجا است که زلاتان، جرارد پیکه، بنیانگذار کینگز لیگ را هم در تیم منتخب خود قرار ‏نداده است.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • زلاتان یک تیم عجیب معرفی کرد؛ حذف مسی و رونالدو!
  • تیم رویایی عجیب زلاتان
  • شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال
  • تیم رویایی زلاتان: بدون مسی و رونالدو!‏
  • گل های برتر توماس مولر در تقابل با دورتموند / فیلم
  • آرتورو ویدال و انتخاب بزرگ ترین بازیکن تاریخ فوتبال / فیلم
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • کروس در بین 8 بازیکن برتر تاریخ آلمان
  • خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!
  • قایدی؛ بهترین بازیکن دیدار ایران - ترکمنستان