Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مخبری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور‌، اظهار کرد: طبق اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* کاهش ایمنی در مسیر عامل انسداد هفت جاده 

معاون مرکز مدیریت راه‌ها یادآور شد: در حال حاضر محور قلعه گنج - رمشک واقع در جنوب استان کرمان، محور شهداد-نهبندان‌‌، جاده پونل-خلخال، جاده خرم‌آباد-پل دختر، محور فرعی شمشک-دیزین، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* ترافیک جاده‌ها بیشتر شد

وی درباره وضعیت تردد خودرو در جاده‌ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2324 دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها، نسبت به روز قبل 4.2 درصد افزایش‌ نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 13.4 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

*‌‌ ‌آزادراه کرج-تهران-کرج پرتردد‌ترین جاده کشور‌ در شبانه‌روز گذشته

مخبری اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج‌‌-تهران با 135 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج‌ با 114.2 هزار تردد و آزادراه قزوین-کرج با 113.9 هزار تردد، ثبت شد.

* ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه‌های قزوین-کرج‌ و کرج-قزوین

معاون مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت تردد خودرو در محورهای تهران-شمال بیان داشت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر در آزادراه‌های قزوین-رشت و تهران-شمال همچنین ‌محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه، ‌در مسیر رفت و برگشت تردد روان نشان می‌دهد.

وی از بروز ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده گلشهر و ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج - قزوین باند شمالی و جنوبی محدوده نظرآباد خبر داد.

مخبری درباره وضعیت جوی جاده‌‌ها، اظهار داشت: در حال حاضر بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل و گیلان داریم.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون مرکز مدیریت راه ها تردد جاده هراز کندوان فارس آزادراه کرج قزوین انسداد 7 جاده مسدود ترافیک نیمه سنگین حال حاضر جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان

شاهرود- بارش برف محور شاهرود- توسکتان را سپید پوش و تردد خودرو‌ها را کند کرد.

به گزارش مهر، محور شاهرود- توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امروز میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود آن هم در زمانی که پنج روز از اردیبهشت ماه نیز گذشته است. محور توسکستان در محدوده استان سمنان مسدود نیست، اما تردد بدون زنجیر چرخ نیز در بخش‌های وسیعی از آن امکان ندارد. این جاده شاهرود را به گرگان متصل می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # بارش برف سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران