Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور دوم بازی‌های مرحله گروهی فوتبال المپیک در بخش مردان با پیروزی تیم‌های فرانسه و آرژانتین و تساوی برزیل آغاز شد.

در آغاز دومین دور از مرحله گروهی مسابقات فوتبال المپیک 2020 توکیو در بخش مردان، امروز (یکشنبه) 3 بازی برگزار شد.

در گروه A فرانسه با نتیجه 4 بر 3 از سد آفریقای جنوبی گذشت و اولین پیروزی‌اش را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی آندره پیر ژینیاک مهاجم فرانسوی‌ها و یکی از سه بازیکن بالای 23 سال این این تیم هت‌تریک کرد (دقایق 57، 78 و 86 از روی نقطه پنالتی) و تجی ساوانیه هم در دقیقه 2+90 گل چهارم و پیروزی‌بخش فرانسوی‌ها را زد. کودیسانگ در دقیقه 53، ماکگوپا در دقیقه 72 و موکوئنا در دقیقه 81 هم سه گل آفریقای جنوبی را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این گروه از ساعت 15:30 به وقت تهران ژاپن برابر مکزیک قرار می‌گیرد. در جدول گروه A مکزیک، ژاپن و فرانسه هر سه با 3 امتیاز و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند و آفریقای جنوبی هم بدون امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

در گروه B نیوزیلند با نتیجه 3 بر 2 مغلوب هندوراس شد. در بازی دیگر این گروه از ساعت 15:30 رومانی برابر کره جنوبی قرار خواهد گرفت. در جدول این گروه نیز سه تیم رومانی، هندوراس و نیوزیلند هر سه با 3 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده‌های اول تا سوم هستند. کره جنوبی هم بدون امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

همچنین در گروه C آرژانتین با تک گل دقیقه 52 فاکندو مدینا موفق شد مصر را شکست دهد. در بازی دیگر این گروه استرالیا از ساعت 15 به وقت تهران به مصاف اسپانیا رفته است. در جدول این گروه استرالیا و آرژانتین با 3 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های اول و دوم هستند، و اسپانیا و مصر هم هر دو با یک امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های سوم و چهارم هستند.

و اما در گروه D نیز مصاف برزیل و ساحل عاج بدون گل تمام شد. در بازی دیگر این گروه از ساعت 16 عربستان سعودی برابر آلمان به میدان می‌رود. در جدول این گروه تیم‌های برزیل و ساحل عاج هر دو با 4 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند. عربستان سعودی و آلمان هم بدون امتیاز و با توجه به تفاضل گل‌شان به ترتیب سوم و چهارم هستند./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رده های اول تفاضل گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم

مهاجم اینتر این آمادگی را دارد که تیم زیر ۲۳ سال آرژانتین را در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس همراهی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لائوتارو مارتینس که در حال حاضر در اردوی تیم ملی آرژانتین حضور دارد و این تیم را در برتری 3 بر صفر شنبه شب مقابل السالوادور همراهی کرد و انتظار می‌رود در بازی دوستانه فردا صبح (چهارشنبه) با کاستاریکا نیز به میدان برود، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «TyC Sports» آرژانتین، درباره احتمال همراهی تیم زیر 23 سال آرژانتین در بازی‌های المپیک 2024 پاریس گفت: البته که آماده بازی در المپیک هستم. اگر ماسچرانو (سرمربی تیم زیر 23 سال آرژانتین) با من تماس می‌گرفت، مطمئناً آماده بودم. من همیشه برای آرژانتین در دسترس هستم و پوشیدن پیراهن تیم ملی رؤیای هر کودکی است، اما این فقط به ما بستگی ندارد، این بسته به اینتر دارد که من را برای بازی در المپیک آزاد کند.

کاپیتان اینتر که این فصل در 37 بازی از رقابت‌های مختلف 26 گل به ثمر رسانده، درباره نقش خود در تیم باشگاهی‌اش هم اظهار داشت: حقیقت این است که من در حال حاضر لحظات عالی را در اینتر تجربه می‌کنم. حقیقت این است که به خاطر تمام سابقه‌ای که باشگاه اینتر با آرژانتینی‌ها دارد، تصور نمی‌کردم به جایگاه فعلی‌ام در این تیم برسم. من شش سال است که امکان حضور در اینتر را دارم و رکوردشکنی و حضور در تاریخ این باشگاه مهم است.

وی افزود: امیدوارم با کاری که هر روز انجام می‌دهم با همین روند به کارم ادامه دهم و باعث خوشحالی هواداران اینتر شوم که از اولین لحظه‌ای که پا به این باشگاه گذاشتم، رفتاری باورنکردنی با من داشتند و سعی می‌کنم در زمین محبت آنها را جبران کنم و این وظیفه من است. می‌خواهم در هر بازی بهترین عملکردم را ارائه کنم و بازی‌ام را بهبود ببخشم. احساس می‌کنم بخشی از یک تیم مهم هستم و این برای من خاص است، چون هواداران اینتر علاقه و عشق‌شان را به من نشان داده‌اند.

مذاکرات برای تمدید قرارداد لائوتارو به تعویق افتاد/ ایموبیله در رادار اینتر

لائوتارو مارتینس 26 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2026 با اینتر قرارداد دارد، تاکنون به این تیم برای کسب یک قهرمانی در سری A ایتالیا، دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و سه قهرمانی متوالی در سوپرجام ایتالیا کمک کرده است. او همچنین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را با اینتر تجربه کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیکن جوان هندبال ساحلی ایران به همراه ستارگان جهان در المپیک پاریس
  • هندبالیست ساحلی جوان ایران در تیم منتخب المپیک بازی می کند
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید
  • لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم