Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به شرایط رقم خورده در لیگ برتر، بدون شک استقلالی‌ها تمام توان خود را معطوف به قهرمانی در جام حذفی خواهند کرد و تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهند چنین موقعیت مطلوبی را از دست بدهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با پیروزی ملوان بندر انزلی مقابل خیبر خرم آباد تکلیف تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی مشخص شده و حالا طبق برنامه فردا باید مراسم قرعه‌کشی برگزار شود تا استقلال، ملوان، فولاد و گل گهر تکلیف خود در این عرصه را بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط رقم خورده در لیگ برتر، بدون شک استقلالی‌ها تمام توان خود را معطوف به قهرمانی در جام حذفی خواهند کرد و تحت هیچ شرایطی نمی‌خواهند چنین موقعیت مطلوبی را از دست بدهند. شرایط آبی‌پوشان به گونه‌ای است که اگر قهرمان جام حذفی نشوند، شاید برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده مجدداً مجبور به حضور در آوردگاه پلی اف شوند و این اتفاقی است که اصلاً دوست ندارند رخ بدهد. از طرف دیگر، بدون شک کسب یک کاپ قهرمانی عطش هواداران استقلال را فرو می‌نشاند و خشمشان را تبدیل به امیدواری می‌کند.

ناکامی دوباره مربیان استقلالی

فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان تیم‌های لیگ برتری هستند که علاوه بر استقلال جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آورده‌اند و نکته جالب توجه در مورد هر دو تیم، ناکام شدن آنها در نیم فصل دوم مقابل آبی‌پوشان تهرانی بوده است. جواد نکونام با فولاد در اسفندماه پارسال بازی را به استقلال واگذار کرد تا فرهاد مجیدی سومین حضورش در این تیم به عنوان سرمربی را با پیروزی استارت بزند. گل گهر نیز همین چندی قبل در ورزشگاه آزادی  در یک جدال جنجالی  مقهور شاگردان مجیدی شد تا روند ناکامی‌های قلعه‌نویی مقابل استقلال و به ویژه فرهاد مجیدی همچنان تداوم پیدا کند. قلعه‌نویی طی یکسال گذشته چهار مرتبه مغلوب استقلال شده که در سه بازی از بازی‌های مذکور، مجیدی سرمربی آبی‌ها بوده است. قطعاً شرایط جام حذفی با لیگ برتر کاملاً تفاوت دارد ولی به هر حال اگر فولاد یا گل گهر حریف استقلال در نیمه نهایی شوند، آبی‌ها به لحاظ روحی بابت پیروزی‌های خودشان مقابل هر دو تیم، شرایط بهتری خواهند داشت.

مهمان دسته اولی

تیم دیگری که می‌تواند در مرحله نیمه نهایی حریف استقلال شود، ملوان بندر انزلی است. یک تیم ریشه‌دار که اتفاقاً سابقه قهرمانی و کسب نتایج مطلوب در جام حذفی را دارد و طی ۳۱ سال گذشته دو مرتبه استقلالی‌ها را از گردونه همین  رقابت‌ها کنار زده است. اگرچه ملوان این فصل در لیگ آزادگان حال و روز چندان خوشی نداشت ولی بدون شک حکایت جام حذفی برایش به‌معنای واقعی کلمه متفاوت خواهد بود و استقلالی‌ها به خوبی می‌دانند مصاف دادن با مهمان دست اولی جام حذفی اصلاً کار آسانی تلقی نمی‌شود و نباید در صورت رویارویی با ملوان همه چیز را تمام شده تلقی کرده و حضورشان در فینال را قطعی‌ بدانند.

میزبانی استقلال

با توجه به تیم‌های صعود کرده به مرحله نیمه نهایی و مهمان بودن استقلال مقابل پرسپولیس در جدال یک چهارم نهایی جام حذفی، آنها برای رسیدن به فینال یک مزیت بسیار بزرگ و مؤثر دارند. اگرچه مسابقات در ورزشگاه‌های خالی برگزار می‌شود ولی باز هم میزبانی ارزش فراوانی دارد و صرف نظر از اینکه چه تیمی حریف استقلال در مرحله نیمه نهایی می‌شود، آبی‌پوشان تهرانی قطعاً در این مرحله میزبان هستند و مسابقه آنها داخل ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

اسم حریف مهم نیست

بازیکنان استقلال در جریان مسافرت زمینی خود به مازندران برای جدال با نساجی متوجه پیروزی ملوان مقابل خیبر و راهیابی این تیم شمالی به نیمه نهایی جام حذفی شدند. البته استقلالی‌ها مدعی‌اند نام تیمی که در این مرحله به مصاف آنها می‌رود اصلاً اهمیتی ندارد چون قطعاً با تمام قوا و انگیزه فراوان مقابل آنها صف‌آرایی خواهد کرد بنابراین باید نهایت تلاش را به کار بست تا هر تیمی که حریف استقلال شد را شکست داده و تحت هر شرایطی به فینال رسید تا یک قدم دیگر به کسب کاپ قهرمانی جام حذفی نزدیک شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال جام حذفی مرحله نیمه نهایی حریف استقلال استقلالی ها جام حذفی بدون شک گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا امشب و در تالار زنده‌یاد محمود مشحون پذیرای تیم الشرطه عراق است.

شاگردان مصطفی هاشمی که در گروه نخست این مسابقات حضور داشتند بعد از سرگروهی و شکست رقبای خود به عنوان تیم نخست، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا را کسب کردند و باید از ساعت ۲۲ امشب پنجشنبه ۹ فروردین رو در روی نماینده عراق قرار بگیرند.

دیدار برگشت دو تیم روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در دیداری خارج از خانه باید به مصاف الشرطه برود.

الشرطه عراق با کسب پیروزی مقابل الاتحاد اهلی سوریه به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حریف استقلال با پرسپولیس گرم می‌کند!
  • مشخص شدن زوج‌های نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • تنها نماینده ایران در نیمه‌نهایی لیگ ‌پرستاره
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد