Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، هفته گذشته و پس از بازدید از مناطق بحرانیِ خوزستان، در نامه‌ای به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تلاش‌های صادقانه پاسداران و بسیجیان در یاری رساندن به مردم خوزستان، تقدیر کرد.

متن این نامه به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

برادر ارجمند، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و آرزوی توفیق

برحسب وظیفه، لازم می‌دانم از تلاش‌های صادقانه و زحمات مخلصانه برادران عزیزِ سپاهی و بسیجی ام در رسیدگی به مردم خوزستان، سپاسگزاری کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقتاً کارنامه درخشانِ خدمات حمایتی، آبرسانی و بهداشتی این عزیزان در سراسر استان، برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارآمیز مردم‌یاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود.

بعنوان یک خدمتگزار، تقاضا می‌کنم ترتیبی اتّخاذ فرمائید تا به نحوی شایسته، نسبت به تقدیر و تشویقِ این عزیزان، اقدام لازم معمول گردد.

کد خبر 5265419 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام خوزستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محسن رضایی حسین سلامی خوزستان سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی حسن روحانی محمد جواد ظریف حسین امیرعبداللهیان شورای نگهبان برجام کمبود آب محمدجواد ظریف اهواز وزارت امور خارجه ایران جواد فروغی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات سپاه پاسداران دل مردم را خوشحال کرد

                                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان، با اشاره به حمله موشکی و پهبادی به رژیم خبیث و ددمنش صهونیستی، اظهار داشت: این پیروزی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حمایت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به وقوع پیوست دل هر انسان آزاده و کسانی که به حقوق بشر واقعی عنایت داشتند را شاد کردند به همه این نیرو‌های مجاهد درود می‌فرستیم و از همه آنها تشکر می‌کنیم.   وی یادآورشد: رعایت اخلاق و اخلاق‌مداری سرلوحه مدیران دولت سیزدهم است و آن‌چه که داریم به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران است، شخصا سرباز نظام هستم و خود را در جایگاه خدمت‌گذاری به مردم می‌بینم.   استاندار ایلام با بیان این‌که بنای دولت سیزدهم، اخلاق‌مداری و حکمرانی اسلامی است، عنوان کرد: «رضایت‌مندی مردم» بزرگترین سرمایه معنوی برای نظام است و همین رضایت‌مندی، انرژی برای خدمت دولت‌مردان به مردم است.   رییس شورای اطلاع‌رسانی استان بیان داشت: نظام و دولت قائم به شخص نیست و قلم، تفکر و گفتمان شورای اطلاع‌رسانی، در تحلیل و تبیین نگاه‌ها، بیان دستاورد‌های دولت باشد.   وی با قدردانی از عملکرد اعضای شورای اطلاع‌رسانی استان، مطرح کرد: عملکرد شورای اطلاع‌رسانی استان رضایت‌بخش است و از همه اعضای شورای اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه استان قدردانی می‌کنم.

دیگر خبرها

  • تقدیر مردم رشت از سپاه پاسداران با اهدای گُل
  • امیرعبداللهیان از سردار حاجی‌زاده تقدیر کرد
  • همکاری فرهنگستان علوم با سایر فرهنگستان‌ها/ تقدیر از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • حمله غیور مردان سپاه به اسرائیل برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت کرد
  • سازمان جوانان حقوق بشر: دیگر زمان بزن و در رو نیست
  • تقدیر از سپاهیان غیور در انتقام سخت از صهیونیست ها
  • عملیات سپاه پاسداران دل مردم را خوشحال کرد
  • تقدیر نماینده ولی فقیه در خوزستان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • حمایت مردم جنوب غرب خوزستان از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • تقدیر استاندار بوشهر از سپاه پاسداران در پاسخ به اقدامات رژیم صهیونیستی