Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی درگذشت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان - علی‌اکبر صالحی در پیامی درگذشت علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت. 

إنا لله و إنا الیه راجعون

با نهایت تألم، تأسف و تأثر اطلاع یافتم که جناب آقای مهندس علیرضا تابش، رییس پرتلاش و فداکار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دعوت حق را لبیک گفته و به دیدار معبود شتافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن فقید سعید یک کارگزار واقعی در سازندگی و آبادانی کشور بود که شبانه‌روز، بصورت خداپسندانه و بعبارت دیگر بدون منت و در عین تواضع و گمنامی به مردم و محرومین خدمت کرد. در حادثه زلزله ورزقان شاهد مدیریت جهادی و خدمتگزاری موثر و به موقع ایشان در منطقه بودیم.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به همکاران و با ابراز همدردی با خانواده معزز تابش، از درگاه الهی برای آن فقید سعید، علو درجات مسئلت می‌نمایم.   بیشتر بخوانید: رئیس سازمان انرژی اتمی از بیمارستان رضوی مشهد بازدید کرد   انتهای پیام/ برچسب ها: علی اکبر صالحی سازمان انرژی اتمی علیرضا تابش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی اکبر صالحی سازمان انرژی اتمی علیرضا تابش سازمان انرژی اتمی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی

به گزارش قدس آنلاین،‌ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم پرویز داودی تصریح کرد: این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داودی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از خدمات صادقانه این استاد ارجمند، مصیبت وارده را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، ‌اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی. رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • تسلیت مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • سفر قریب الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • سفر قریب‌الوقوع رافائل گروسی به ایران
  • گروسی به ایران می آید!
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: مدیرکل آژانس اتمی به‌زودی به ایران سفر می‌کند
  • گروسی به ایران سفر خواهد کرد