Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات چند روز قبل برای رفع مشکل آب خوزستان گفت: اگرچه رهاسازی آب از سد‌ها انجام شده و اقدامات برای حل مشکل آب کشاورزان، دامداران و آب شرب به استان صورت گرفته، اما نباید به اقدامات کوتاه مدت در این زمینه بسنده کرد و باید اقدامات بلندمدت به ویژه تکمیل پروژه آب و فاضلاب خوزستان در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روزهای قبل، رهاسازی آب انجام شده و این رهاسازی آب تا حدودی مشکلات دامداران در مسیر رودخانه را مرتفع کرده است. اما نباید به این اقدامات مقطعی بسنده شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در جلسه روز گذشته ستاد بحران که با حضور بنده، وزیر نیرو، وزیر کشاورزی و معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، مسئله آب خوزستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حسینی خاطرنشان کرد: در این جلسه بنا بر این شد تا با توجه به شرایط پیش آمده استمهال بدهی کشاورزان در مورد تسهیلاتشان در دستورکار قرار گیرد. 

وی افزود: در این جلسه در مورد آب مورد نیاز کشت پاییزه نیز ابراز نگرانی شد که در کشت پاییزه با توجه به حجم بالای کشت ممکن است با مشکل مواجه شویم و پیشنهادی که در این جلسه مطرح شد این بود که برای اینکه در کشت پاییزه برای تامین آب کشت پاییزه دچار مشکل نشویم، برای کشت تابستانه با اولویت در اختیار کشاورزانی قرار گیرد که اصلاح الگوی کشت را رعایت کردند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه بنده موضوع عدم پرداخت خسارت کشاورزان ناشی از سیل سال 98 را مطرح کردم و آقای جهانگیری قول داد تا مصوبه‌ای گذرانده شود که مابقی خسارات مربوط به سیل 98 نیز پرداخت شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در مورد پروژه‌های انتقال آب باید به طور جدی اقدامات لازم صورت گیرد و با استفاده از تکنولوژی روز ما شاهد انتقال آب خوزستان باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس خوزستان نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی کشت پاییزه آب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار و مهارت‌آموزی ۲ هزار زندانی در زندان‌های خوزستان

مدیر کل زندان‌های خوزستان گفت: ۲ هزار زندانی در زندان‌ها و کارگاه‌های استان مشغول کار هستند و کسب درآمد می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا روشان روز یکشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان از زندان مرکزی اهواز بیان کرد: مهارت‌آموزی به مددجویان در راستای اشتغالزایی و کسب درآمد از جمله اهداف و برنامه‌های اداره کل زندان‌های استان است.

وی گفت: سال گذشته حدود هفت هزار زندانی آموزش‌های فنی و مهارتی فرا گرفتند و گواهی رسمی فنی و حرفه‌ای را در 25 رشته دریافت کردند.

روشان افزود: اداره کل زندان‌های استان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی مقام نخست کشور را در سال 1402 کسب کرد.

مدیرکل زندان‌های خوزستان ادامه داد: روزانه بیش از 85 درصد زندانیان استان از برنامه‌ها فرهنگی و تربیتی بهره‌مند می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در دیدار با جمعی از زندانیان زندان مرکزی اهواز بیان کرد: زندان فرصتی برای احیای انسان‌های آسیب دیده از جرم است و اقدامات زندان‌ها در اصلاح مجرمان و تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی‌ها قابل تحسین است.

حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد ابراز امیدواری کرد: مددجویان با کمک اقدامات و فرصت‌های اصلاحی و تربیتی مجموعه زندانبانی اسلامی، به مسیر زندگی سعادت‌مندانه اجتماعی باز گردند.

امام جمعه اهواز گفت: مددجویان از فرصت اجباری برای اصلاح رفتار و اندیشه‌های مجرمانه خود استفاده کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کریمی: هیئت مدیره استقلال برای گرفتن حق جلسه و پیراهن نیست!
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • دست عبدی از مدال کوتاه ماند
  • لزوم به روزرسانی دانش علمی و مهارت‌های همکاران در رسیدگی‌های تخصصی
  • اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی در خوزستان
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان ویژه محرومین ساخته می‌شود
  • کار و مهارت‌آموزی ۲ هزار زندانی در زندان‌های خوزستان
  • کارآفرینی و درآمدزایی برای ۲ هزار زندانی در خوزستان
  • در حوزه عفاف و حجاب باید کاری منسجم، معقول و مستمر صورت گیرد