Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@15:50:39 GMT

ارزان‌ترین خانه‌ های پونک چند؟

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۳۰۴۸

ارزان‌ترین خانه‌ های پونک چند؟

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ پونک یکی از محله‌های تهران در غرب این شهر است؛ این محله در منطقه5 شهرداری قرار دارد و جزو محله‌هایی محسوب می‌شود که قیمت مسکن در آن بالاست.

یکی از کارشناسان مشاور املاک در این محله در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: قیمت مسکن در این محله تقریبا از متری 34 یا 35میلیون تومان شروع می‌شود و به بالای 60میلیون تومان هم می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارزان‌ترین خانه‌های پونک تقریبا از یک میلیارد و 700میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود که متراژ آن‌ها نزدیک به 50متر خواهد بود. در مورد گران‌ترین واحدها نیز خیابان و منطقه در قیمت اثرگذار است؛ برای مثال همیلا یکی از گران‌ترین مناطق پونک به حساب می‌آید که قیمت مسکن در آن از سایر نقاط پونک ارزان‌تر است.

این کارشناس مشاور املاک قیمت یک واحد 60متری در باغ فیض را حدود 2میلیارد تومان اعلام کرد. این واحد همه امکانات را دارا بوده و در موقعیت مناسبی نیز قرار دارد و به گفته وی جز واحدهای قیمت مناسب با شرایط خوب محسوب می‌شود.

همچنین یک دستگاه آپارتمان 80متری و 12ساله در سردار جنگل متری 41میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. این واحد نیز تمام امکانات از جمله انباری، آسانسور و پارکینگ را داراست.

از دیگر واحدهایی که در آژانس‌های املاک پونک برای فروش فایل شده است، می‌توان به خانه‌ای 50متری و 16ساله در خیابان نفت اشاره داشت؛ این خانه متری 36میلیون تومان معامله خواهد شد. به گفته این مشاور املاک، واحدهای نوساز پونک هم تقریبا از متری 40میلیون تومان به بالا قیمت‌گذاری می‌شود.

وی درپایان در خصوص قیمت مسکن در این محله توضیح داد: قیمت مسکن در پونک کاهشی نداشته و کاهش قیمت در آینده نیز بعید به نظر می‌رسد.

پربیننده ترین پیش‌ بینی از وضعیت آینده بازار مسکن ارزان‌ترین خانه‌های محله پیروزی کجاست؟ آغاز اخذ مالیات از خانه‌ های خالی رشد قیمت مسکن در آمریکا رکورد زد! ایستگاه خاوران راه آهن تبریز-میانه عیدغدیر افتتاح می شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه و طلا ارزان‌تر شد

به گزارش قدس آنلاین، بررسی آخرین معاملات صورت گرفته تا لحظه انتشار این گزارش سکه و طلا در بازار و مقایسه آن با روز گذشته (دوشنبه سوم اردیبهشت ماه) نشان می‌دهد که ظرف کمتر از ۲۴ ساعت اخیر انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا با کاهش قیمت روبرو شده‌اند.

بر اساس آخرین آمار از بازار سکه و طلا تا این لحظه، هر قطعه سکه تمام طرح جدید با ۶۰۰ هزار تومان کاهش در آخرین معاملات امروز (سه‌شنبه) به ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

سکه‌های تمام طرح قدیم نیز با ۵۰۰  هزار تومان کاهش به کانال ۳۹ میلیون تومان بازگشت و ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شد.

در قطعات کوچکتر سکه، نیم سکه نسبت به روز گذشته، ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۳۰۰ هزار تومان ارزان‌تر شده‌اند. به‌ترتیب نیم سکه ۲۵ میلیون تومان و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ثبت قیمت شده است.

سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، در حال حاضر در بازار به شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرده است.

کاهش قیمت در بازار داخل در حالی اتفاق افتاده که بر خلف روال هفته‌های گذشته که اونس جهانی سیر صعودی تندی به خود گرفته بود، اکنون از مسیر افزایش دور زده و پا در مسیر کاهش گذاشته است؛ در حالیکه روز دوشنبه هر اونس طلا ۲۳۴۶ دلار بود امروز با ۴۰ دلار کاهش به  ۲۳۰۶ دلار رسیده است.

براین اساس هر مثقال طلای آب شده نیز با ۳۹۰ هزار تومان کاهش بها نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان در بازار امروز قیمت داشته و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۹۰ هزار تومان کاهش سه میلیون و ۵۶۴ هزار و ۴۰۰ تومان، مبنای معاملات طلا قرار گرفته است.

گفتنی است؛ مرجع قیمت‌های فوق، اتحادیه طلا و جواهر تهران است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان