Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبلیغات نه فقط در دنیای امروز، که همیشه نقش ویژه‌ای در انتخاب‌های ما داشته‌ است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آنی بین، اینکه کالا یا محصول یا برند خودت را چطور معرفی کنی، چه نکته‌هایی را درباره‌اش بگویی، حتماً در نوع نگاه مثبت یا منفی دیگران به این محصول نقش دارد و روند فروش آتی آن را تعیین می‌کند.

آیا در دنیای شلوغ امروز هم تبلیغات مؤثر است؟

 امروزه افراد در گذر سریعِ خود از سایت‌ها یا در بالا پایین کردن صفحات شخصی‌شان در فضاهای مجازی، دنبال یک چیز دیگرند؛ جواب یک سؤال، پیدا کردن یک چیز تازه، دیدن حاشیه‌های یک اتفاق و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. . همین لحظه‌ها زمان طلایی برای ابراز و نشان دادن برند است. شرکت‌ها و سازمان‌ها وسط این چرخیدن‌های اینترنتی به مردم خوراک تبلیغاتی می‌دهند و با تبلیغ برند یا کالای خود، آنچه را که می‌خواهند در ذهن افراد می‌سازند.

اما کدام برند موفق‌تر است؟ در این شلوغیِ دنیای تبلیغات کدام بیشتر می‌تواند مردم را ـ چه آن‌ها که محصول را می‌شناسند، چه آن‌ها که نمی‌شناسند ـ به سمت محصول خود سوق دهد؟

به نظر می‌رسد فقط تعداد کمی هستند که در این مسیر موفق‌اند؛ آن‌ها که حرفه‌ای عمل می‌کنند، آن‌ها که از دانش‌های به‌روز بشری برای جواب دادن به این سؤال استفاده می‌کنند: «چطور مخاطب بیشتری پیدا کنیم؟ چطور افراد را به خرید محصولمان علاقه‌مند کنیم؟»

تولید تیزرهای تبلیغاتی برای اینستاگرام شبکه‌های اجتماعی

پیدا کردن راهکارهایی برای افزایش مخاطب نیاز به فرصت مبسوطی دارد. شرکت‌ها یا مؤسساتی در سراسر دنیا هستند که این کار را انجام می‌دهند؛ یکی از آن‌ها کانون آنی‌بین است که با یک برنامه‌ریزی دقیق متناسب با نوع محصول و اهداف هر برند یا سازمانی، در این مسیر همراه شرکت‌ها یا سازمان‌هاست.

یکی از اولین و بهترین پیشنهادهای کانون آنی‌بین ساختن یک تیزر تبلیغاتی برای اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی است. تیزری که در همان چند ثانیۀ اول مخاطب را درگیر کند و او را به دیدن ادامۀ ویدئو ترغیب کند. در نهایت هم لبخند رضایت بر لبانش بنشاند: «آره. این همون چیزیه که می‌خواستم».

یک ویدئو چه کمکی به برند شما می‌کند؟

اما این ویدئو می‌تواند به اشکال مختلف ساخته شود: بر حسب نیاز شرکت، مخاطبان و گروه سنی آن‌ها، اهداف نهایی، میزان فراگیری کالای تبلیغی و انواع آن و ... تیزرهای تبلیغاتی مختلفی در گروه آنی‌بین تعریف و ساخته می‌شوند. این تیزرهای تبلیغاتی با هماهنگی سفارش‌دهنده محتواهای گوناگونی را در بر خواهند داشت و به قصد جلب نظر مخاطبان خاصِ هر شرکت تولید می‌شوند. این تیزر تبلیغاتی می‌تواند در تلویزیون، اینستاگرام، نمایشگاه‌ها و همایش‌ها ارائه شود و موجب درخشش بیش از پیشِ هر محصولی شود، همچنین بازدید از سایت را بالا می‌برد و فروشِ بیشتر آن را تضمین می‌کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره به وبسایت کانون آنی‌بین anibeen.com مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تبلیغات فضای مجازی آنی بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از رنجی که می‌برند...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در حمله اشغالگران به خانه چهار طبقه خانواده عبدالعال، همه کسانی که در خانه بودند، مجروح و شهید شدند.

میان شهدا، ۱۴ نفرشان، کودک اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۵ شهر استان سمنان
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی
  • از رنجی که می‌برند...