Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین پور مدیر نمایندگی ستاد دیه در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: به مناسبت دهه ولایت در ستاد دیه استان ۸ زندانی جرایم غیر عمد با همکاری خیرین خاص در استان آزاد شده و به آغوش خانواده شان باز می‌گردند.

او افزود: از میان این ۸ زندانی، ۷ زندانی آقا و یک زندانی خانم با مجموع بدهی ۱۵۰ میلیون تومان در دهه ولایت آزاد می‌شوند که در حال بررسی پرونده‌ها و به اتمام رساندن روند اداری پرونده هایشان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین پور تصریح کرد: همچنین هفته گذشته به همت یکی از خیرین بیرجند، یک زندانی جرایم غیر عمد در استان با بدهی ۱۰۵ میلیون تومان آزاد شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر ۴۴ زندانی در زندان‌های استان وجود دارند که شامل جرایم غیر عمد و بدهی مالی هستند.

او در پایان عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۱ نفر زندانی جرایم غیر عمد آزاد شدند که پرداخت بدهی آن‌ها با مجموع ۵۷۰ میلیون تومان گذشت شاکی، ۶۴۰ میلیون تومان از طرف ستاد دیه استان، ۵۷۰ میلیون تومان از طرف ستاد دیه کشوری و ۱۶۰ میلیون آورده‌ی خود متخلفین صورت گرفته است.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد دیه جرایم غیر عمد روند اداری زندانی جرایم غیر عمد میلیون تومان ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عتباتی افزود: در سه سال گذشته کمک های خیرین به جشن های گلریزان افزایش ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

او افزود: از محل کمک های مردمی جمع آوری شده در سال گذشته ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیر عمد از زندان های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک های مردمی به ستاد دیه در جشن های گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیر عمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت ماه از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان هم خواست تا اقدامات خود را درزمینه حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در جشن گلریزان امسال خیرین درمیاندوآب مبلغ ۷ میلیارد و 280 میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز کردند.

همچنین شاکیان نیک سیرت هم به میزان ۳ میلیارد و 640 میلیون تومان در ماه مبارک رمضان از حق خود گذشت کرده اند.

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ زندانی درآذربایجان غربی تا آخراردیبهشت آزاد می شوند
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی