Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مشایخی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا از انجام اقدامات ویژه در راستای افزایش پوشش تلفن های همراه در سطح شهرستان به خصوص روستاها خبر داد و گفت با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در ۲ سال اخیر (۹۸و۹۹) برای افزایش آنتن دهی و پوشش تلفن های همراه، ارتقای نسل تلفن همراه از (۱Gبه۲G  - ۲G به ۳G و ۳Gبه۴G) در۶۰ روستای شهرستان در دستور کار قرار داده شده و ارتقای پوشش تلفن همراه نیز با نصب تجهیزات و افزایش دکل های مخابراتی در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به اجرای برنامه های ابلاغی در ۹۹ روستا، که مراحل طراحی، نصب دکل و حفاری را شامل می شود، گفت: تمامی این مراحل در این روستاها در حال انجام می باشد و در مجموع اقدامات ویژه ای در ۱۵۹ روستا در قالب برنامه ابلاغی در سطح شهرستان در حال پیگیری و انجام  است که منجر به افزایش آنتن دهی و ارتقای نسل تلفن همراه و موجب رضایتمندی روستائیان خواهد شد.

اقدام خیرخواهانه بانک رفاه کارگران برای احداث خانه بهداشت در روستای حلاج علیا

محمدرضا مشایخی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه از احداث خانه بهداشت در روستای حلاج علیا با توجه به جمعیت قابل توجه این روستا و رفع نیاز خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان برای خانوار های این روستا و روستای قمر خبر داد.

معاون استاندار سلامت و خدمت رسانی در این حوزه را از اولویت های شهرستان به خصوص در بخش روستایی عنوان کرد و ضمن قدردانی از خیرین حوزه سلامت در ارائه خدمات مطلوبت تر به مردم، گفت با توجه به نیاز روستای حلاج علیا در تسهیل دسترسی خانواده ها به امور بهداشت و درمان با پیگیری های انجام شده و در راستای انجام مسئولیت اجتماعی بانک رفاه کارگران به عنوان خیر در احداث این مرکز بهداشتی پیشقدم شد.

وی گفت: با اختصاص زمین از سوی بنیاد مسکن برای احداث خانه بهداشت، تاسیسات احداث این مرکز بهداشتی از سوی بانک رفاه تامین شده است و این مرکز بهداشت به صورت مرکز چند روستا (قمر) در حوزه بهداشت و درمان روستایی ایفای نقش می کند.

فراهم شدن امکان صدور گواهینامه رانندگی ویژه جانبازان و معلولان در میانه

فرماندار میانه با اشاره به اینکه قبلا مراحل آموزش و اخذ گواهینامه رانندگی جانبازان و معلولان در مرکز استان انجام می شد، گفت: به جهت گستردگی شهرستان و در راستای تسهیل و رفاه حال گروه هدف با هماهنگی های صورت گرفته با راهنمایی و رانندگی استان و اقدامات و پیگیری های انجام شده مقرر شد از هفته آینده علاوه بر انجام مرحله آموزش با خودروی ویژه جانبازان و معلولین مراحل آزمون نیز در شهرستان برگزار شود.

وی همچنین اعلام کرد: در جهت رفاه حال کشاورزان زحمت کش که قبلا جهت شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی باید به مرکز استان مراجعه می کردند، با پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته شماره گذاری تراکتور و ماشین آلات کشاورزی در مرکز شهرستان انجام خواهد شد.

برچسب‌ها تلفن همراه شرکت مخابرات ایران میانه دکل مخابراتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تلفن همراه شرکت مخابرات ایران میانه تلفن همراه شرکت مخابرات ایران میانه دکل مخابراتی تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟

سارقان اینترنتی راه‌های مختلفی را برای دسترسی به اطلاعات گوشی تلفن همراه اشخاص امتحان می‌کنند تا با هک کردن گوشی، به اطلاعات حساب‌های بانکی و حساب‌های کاربری آنها در فضای مجازی دسترسی پیدا کنند.

دغدغه بسیاری از افراد این است که آیا گوشی آنها مورد حمله هکر قرار گرفته است یا نه، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا (فتا) چند راهکار را پیشنهاد کرده است تا از امن بودن گوشی خود اطمینان حاصل کنید.

نشانی‌های هک شدن گوشی تلفن همراه:

۱-ضعف ناگهانی عملکرد

۲-مصرف غیرعادی باطری

۳-داغ شدن گوشی در مدت زمان کوتاه

۴-پاپ‌آپ‌های زیاد و غیرقابل بستن

۵-ظاهرشدن اپلیکیشن‌های ناآشنا برروی گوشی

۶-مبلغ قبض تلفن بالا و غیرعادی (احتمال سوءاستفاده از سیم کارت شما برای برقراری تماس یا پیام‌های مخرب)

اگر فکر می‌کنید گوشی‌تان در خطر هک شدن قرار دارد چه کار‌هایی باید انجام داد؟

۱-عوض کردن پسورد تمام اکانت‌ها از طریق دستگاه دیگر

۲-نصب آنتی ویروس

۳-بازگشت به تنظیمات کارخانه و پاک کردن تمام اطلاعات

در آخر چند راه‌کار برای پیشگیری از هک شدن گوشی که باید انجام دهیم:

۱- عدم استفاده از vpn‌های نامطمن

۲- استفاده از برنامه‌های مدیریت پسورد

۳- عدم استفاده از پایگاه‌های شارژ موبایل در مکان‌های عمومی

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • از کجا بفهمیم گوشی هک شده است؟
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار