Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:49:42 GMT

پارگی رباط بازیکن سرباز استقلالی ملوان در شب صعود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۳۷۴۹

پارگی رباط بازیکن سرباز استقلالی ملوان در شب صعود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شب گذشته در دقیقه ۱۱۰ بازی ملوان بندرانزلی و خیبر خرم آباد، زکریا مرادی ستاره استقلالی ملوان که نقش زیادی در صعود ملوان به نیمه نهایی جام حذفی این فصل داشت دچار مصدومیت شدیدی شد، که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. 

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال از نخستین افرادی بود که جویای حال این بازیکن جوان شد؛ جوانی که فصل گذشته خود او کشف کرده بود و اتفاقاً در مرحله ⅛ جام حذفی که ملوان بندرانزلی با تک گل مرادی، نساجی لیگ برتری را حذف کرده بود، این گل توسط مهاجم جوان کردستانی به مجیدی تقدیم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از عکس برداری مشخص شد رباط صلیبی پای راست زکریا مرادی ۵۰٪ دچار پارگی شده است. 

زکریا مرادی مهاجم ملوان که سابقه بازی در استقلال را هم دارد و به صورت قرضی و گذراندن خدمت مقدس سربازی راهی انزلی شده در جریان این بازی به دلیل مصدومیت شدید از بازی خارج و راهی بیمارستان شد. 

زکریا مرادی که برای پشت سرگذاشتن خدمت سربازی‌اش به ملوان رفته، قرار است فصل بعد نامه جداگانه‌ای برای حضور در این تیم از باشگاه استقلال دریافت کند. 

مرادی اصالتاً دیواندره‌ای و کرد است که در ۲۳ مرداد ۱۳۷۷ در شهر کرج متولد شده‌است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان استقلال جام حذفی ملوان زکریا مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی بعد از پیروزی شش گله ایران مقابل قرقیزستان گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم. 

شمسایی با انتقاد از کف‌پوش سالن گفت: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری بسیار موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم، توپ و کفش بازیکن روی این زمین گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

وی گفت: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریتشان را انجام دادند.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند گفت: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست، چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

سرمربی تیم ملی گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها دارند پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست