Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۴۷۳۲ خودرو در قالب طرح محدودیت ترافیکی در استان مرکزی جریمه شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ یوسف سپهوند ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با اشاره به اعمال قانون پلیس اظهار داشت: طی روزهای اخیر 312 خودروی غیربومی برگشت داده شده است و هزار و 927 جریمه جریمه به وسیله دوربین و 2 هزار و 653 جریمه 200 هزار تومانی به صورت دستی و 68 جریمه یک میلیون تومانی و 84 جریمه 500 هزار تومانی اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون تالارها، رستوران ها و پارک ها باز هستند و متاسفانه نسبت به رعایت منع تردد شبانه بی‌توجه هستند و 2 هزار جریمه در شب گذشته صادر شده و نارضایتی‌هایی در این زمینه وجود دارد.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی نیز در این نشست با اشاره به شیوع ویروس کرونا و هجمه های وارده به اصناف اظهار داشت: امیدواریم افراد تنها در حد شعار به تقوا دعوت نکنند بلکه تقوا را در عمل نیز به نمایش بگذارند.

جمشید زند افزود: امروز جامعه ما با معضلات اقتصادی و اوضاع نامناسبی مواجه است و اصناف همانند کارمندان دولتی، بانک ها و ادارات سر ماه حقوقی دریافت نمی‌کنند و به همین خاطر مشکلات بیشتری دارند.

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی خاطرنشان کرد: پیش از اینکه وضعیت شهرستان اراک قرمز شود شیوه نامه های بهداشتی وضعیت قرمز را به اصناف و مسئولان اتحادیه ها ابلاغ کردیم و دور از انصاف است که همه هجمه ها به سمت اصناف روانه شود.

وی با بیان اینکه حقوق بازرسان 2 ماه عقب افتاده و در شهرستان اراک 30 هزار واحد صنفی فعال است و برای هر واحد صنفی نمی‌توان یک نیرو در نظر گرفت، آیا واقعا همه مشکلات به خاطر اصناف است؟

زند عنوان کرد: آیا در ادارات، مراکز تفریحی و مجالس و ... شیوه نامه‌های بهداشتی به درستی رعایت می‌شود یا تنها نوک پیکان به سمت اصناف است؟ وزارت بهداشت همه اقشار جامعه را در اولویت دریافت واکسن قرار داده ولی هنوز اصناف را جهت تزریق واکسن در اولویت قرار ندادند و اتاق اصناف با صنوفی که نسبت به پروتکل های بهداشتی بی توجه هستند، برخورد می‌کند.

محدودیت ترافیکی در باغ بهشت همدان آغاز شد5 شهر گیلان هنوز در محدودیت ترافیکی کرونایی قرار دارداعمال محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی ایلام به قوت خود باقی است

معاون سیاسی استاندار مرکزی نیز در این نشست با اشاره به میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اظهار داشت: متاسفانه در حمل و نقل عمومی به خصوص در شهرستان اراک همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود و این مسئله نیازمند توجه ویژه شهرداری و فرمانداری است.

وی افزود: متاسفانه در شهر وانت‌های باری ماسک نمی‌زنند و این موضوع چندین بار در جلسات عنوان شده ولی هنوز شاهد عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم و یک هفته به آنها فرصت می‌دهیم اگر این مسئله رفع نشد، مسئول مربوطه به دستگاه قضایی معرفی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: روز گذشته از 5 اداره بدون اطلاع قبلی بازدیدی به صورت سرزده داشتم و بیش از 90 درصد شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت شده بود ولی برخی از شعب بانک‌ها دچار مشکل بودند و اکثر خدمات بانکی به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و در این وضعیت قرمز کرونایی انتظار می‌رود بانک‌ها اطلاع رسانی لازم را جهت انجام خدمات غیرحضوری داشته باشند.

اکرمی عنوان کرد: مسائل و مشکلات اصناف را از یاد نبرده ایم و در این روزها نمی‌خواهیم اصناف را تعطیل کنیم اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار کاهش پیدا کرده و صنوفی که از ماسک استفاده نمی‌کنند بی مسئولیتی خود را نشان می‌دهند و اتاق اصناف و مسئولین اتحادیه‌ها باید روی فعالیت صنوف و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نظارت کنند.

وی ادامه داد: در وضعیت قرمز رستوران ها و تالارها باید تعطیل باشند و تنها رستوران‌هایی می‌توانند فعالیت داشته باشند که بیرون‌بر هستند و فرمانداران نسبت به تعطیلی تالارها ورود پیدا کنند و در این راستا برخورد دادستان و دستگاه قضا با مدیران و واحدهای صنفی متخلف می‌تواند رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به یک فرهنگ تبدیل کند و این درحالیست که شهروندان نسبت به منع ترددهای شبانه بی توجه هستند.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیوه نامه های بهداشتی محدودیت ترافیکی استان مرکزی اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت ترافیکی روز ارتش در ساری

رئیس پلیس راهور استان مازندران از اعلام محدودیت ترافیکی از ساعت ۶ و نیم صبح فردا از میدان امام ساری تا میدان ابن شهرآشوب(دروازه بابل ) این شهر به مناسبت اجرای مراسم روز ارتش خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ نصرالله بیگلری اظهار داشت : از ساعت 6 و نیم صبح 29 فروردین ماه به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش و اجرای مراسم رژه یگان‌های نظامی محدودیت‌های ترافیکی در شهر ساری اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور مازندران از مسدود شدن مسیر میدان امام تا میدان ابن شهر آشوب از ساعت 6 و نیم صبح روز چهارشنبه مورخ 29 فروردین ماه تا پایان مراسم خبر داد و اذعان داشت: شهروندان ساروی برای تردد می‌توانند از مسیرهای جایگزین مثل خیابان جام جم، بلوار عسکری محمدیان و کمربندی استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • اعلام محدودیت ترافیکی روز ارتش در ساری
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه روز ارتش
  • اعمال تدریجی محدودیت دریافت خدمات برای اصناف بدون شناسه یکتا
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز