Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

کاروان استقلال ترجیح داد شنبه شب به صورت زمینی برای جدال با نساجی عازم استان مازندران شده و به جای اقامت در قائمشهر، شهر بابلسر را به عنوان محل برپایی اردوی خود قبل از رویارویی با شاگردان ساکت الهامی برگزید . کاملاً بدیهی بود هواداران استقلال در مازندران و به ویژه شهرهای شرقی این استان استقبال بسیار وسیعی از فرهاد مجیدی و شاگردانش انجام خواهند داد و چنین اتفاقی نیز به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*اتوبوس‌های حامل بازیکنان و مربیان استقلال از چند کیلومتر مانده به بابلسر با هواداران پرشور مواجه شدند که برای ملاقات با چهره‌های مورد علاقه خود سوار بر اتومبیل و موتورسیکلت داخل جاده بودند و انتظارشان را می‌کشیدند. آنها از حوالی شهرستان بابل هواداران استقلال در انتظار ورود کاروان آبی‌پوشان بودند و با وجود اینکه اتوبوس‌ها در ساعات پایانی شب وارد شدند، باز هم حجم استقبال‌کنندگان واقعاً قابل ملاحظه بود .

*سرانجام اتوبوس‌های حامل بازیکنان وظایف کادر فنی استقلال به هتل محل اقامت این تیم در بابلسر رسید و انصافاً نیروی انتظامی هم تمهیدات خوبی برای جلوگیری از بروز مشکلات اتخاذ کرده بود ولی تجمع وحشتناک هواداران استقلال باعث تعجب همگان شده بود. جمعیت زیادی که آمده بودند تا فرهاد مجیدی و شاگردانش را ملاقات کنند. نکته جالب توجه اینکه حتی از شهرهایی نظیر چالوس، نوشهر، رامسر و تنکابن هم عده‌ای برای دیدن استقلالی‌ها خودشان را به بابلسر رسانده بودند.

*برای اینکه شرایط جسمانی بازیکنان استقلال بر هم نخورد ، یک زمین تمرین در منطقه هادی شهر برای آنها در نظر گرفته شده بود تا اگر فرهاد مجیدی صلاح دانست، تمرین سبکی آنجا برگزار کند ولی استقلالی‌ها ترجیح دادند داخل هتل باقی بمانند .

*فرهاد مجیدی میان هواداران مازندرانی استقلال از همه بازیکنان این تیم محبوبتر است. هواداران طی تمام ساعات شنبه‌شب و یکشنبه که مقابل هتل محل اقامت آبی‌پوشان تجمع کرده بودند، فرهاد را به مراتب بیشتر از سایر استقلالی‌ها مورد تشویق قرار دادند .

*یکی از نکات جالب توجه، تشویق شدن متعدد سیاوش یزدانی مقابل هتل محل اقامت استقلال بود. مدافع آبی‌پوشان بارها و بارها مورد تشویق قرار گرفت. البته هواداران برای مهدی قایدی هم سنگ تمام گذاشتند.

*امیرارسلان مطهری نیز جزو بازیکنانی بود که ظهر یکشنبه حسابی مورد تشویق قرار گرفت هواداران علاوه بر تشویق مهاجم استقلال، با صدای بلند او را خطاب قرار داده و می‌گفتند ارسلان! گیتارت را همراه خودت آورده‌ای؟

*اغلب بازیکنان استقلال از شرایط هتل انتخاب شده برای آنها و تدابیر اتخاذ شده  برای حفظ آرامش تیم رضایت داشتند و کاملاً مشخص بود به خاطر وقایع رخ داده در اراک، ترجیح می‌دادند بیشتر اوقات را در اتاق یا قسمتی از لابی هتل سپری کنند.

*چند نفر از هواداران استقلال صبح دیروز در تلاش بودند تا هماهنگی‌های لازم را انجام داده و اجازه بگیرند که هنگام خارج شدن بازیکنان استقلال از هتل برای عزیمت به سمت قائمشهر، زیر پای آنها گوسفند قربانی کنند. یکی از این افراد تأکید می‌کرد برای موفقیت استقلال گوسفند نذر کرده و می‌خواهد آن را پس از ذبح، در اختیار مراکز خیریه قرار بدهد .

*هواداران استقلال بامداد یکشنبه با تلاش پلیس متفرق شدند ولی از صبح دیروز دوباره شاهد تجمع در زمین آنها مقابله هتل محل اقامت آبی‌پوشان بودیم. استقبال و تجمع به حدی بود که فرزاد مجیدی برای لحظاتی به هواداران نزدیک شده و ضمن تشکر از آنها گفت: خیلی ممنون از لطف و بزرگواری همه شما. می‌ دانم برای دیدن بازیکنان محبوب خود از راه‌های دور و نزدیک آمده‌اید و در این گرما، همه دشواری‌ها را تحمل می‌کنید ولی شرایط ما و کرونا را هم در نظر بگیرید. خواهش می‌کنم به خاطر حفظ سلامتی خودتان و بازیکنان، اینجا تجمع نکنید. حرف‌های کمک سرپرست استقلال موجب شد گروهی از هواداران فضای مقابل هتل را ترک کنند ولی عده‌ای دیگر همچنان باقی ماندند و بازیکنان را تشویق می‌کردند!

*یکی از مسائلی که باعث نگرانی تعدادی از بازیکنان استقلال شده بود، عدم استفاده هواداران جوان این تیم از ماسک بود. بازیکنان با دیدن گروهی از هواداران جوان که بدون ماسک در تجمع مقابل هتل شرکت داشتند، نگران بودند که مبادا این افراد کرونا بگیرند و آن را به دیگران نیز منتقل کنند.

*تعداد قابل ملاحظه‌ای از هواداران استقلال ظهر روز یکشنبه مشغول هماهنگی با یکدیگر بودند تا بلافاصله پس از خارج شدن اتوبوس‌های حامل بازیکنان و مربیان،  آنها را از بابلسر تا ورزشگاه محل برگزاری مسابقه با موتورسیکلت همراهی کنند! کار خطرناکی که در اغلب شهرستان‌ها هنگام مسافرت استقلال و پرسپولیس انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: کدام تیم حریف استقلال می‌شود؟/ جام حذفی؛ قرعه‌ای برای خوشبختی آبی‌ها

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه هواداران استقلال بازیکنان استقلال هتل محل اقامت فرهاد مجیدی استقلالی ها آبی پوشان اتوبوس ها مقابل هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: داوران روز خوبی نداشتند/خیلی تند با بازیکنانم حرف زدم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: در نیمه نخست شمس آذر همیشگی نبودیم و در بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواست محکم بازی کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید دقیقی پس از شکست 3 بر 2 شمس آذر قزوین مقابل استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: ابتدا باید از هواداران شمس آذر تقدیر و تشکرداشته باشم که با حضورشان در ورزشگاه قوت قلب ما شدند. در ادامه تشکر ویژه از هواداران استقلال می‌کنم که جو فوق‌العاده‌ای ایجاد کردند و تا دقیقه 100 در کنار آنها کِیف کردیم. بازی فوق‌العاده حساسی شده بود و از شور و نشاط هواداران تشکر می‌کنم.

وی افزود: بازی سنگینی بود. استقلال یکی از روزهای خوبش را سپری می‌کرد و برعکس ما در نیمه نخست فوتبال ضعیفی را ارائه دادیم که برای من جای سؤال بود. تیمی که همیشه با همه کم و کاستی‌ها بهترین بازی‌هایش را انجام می‌دهد در نیمه نخست شمس آذر همیشگی نبود. در بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان صحبت کردم و از آنها خواست محکم بازی کنند. با این حال، در نیمه دوم در بدترین دقایق گل دوم و سوم را خوردیم. با اضافه شدن بازیکنان جوان دو گل زدیم و حتی می‌توانستیم گل سوم را بزنیم که نشد. حیف است و بازیکنان نباید این فرصت‌ها را از دست بدهند.

بازگشت استقلال به صدر جدول با 10 دقیقه پراسترس!

سرمربی شمس آذر قزوین در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه جنگ بیانیه‌نویسی استقلال و پرسپولیس چه تأثیری روی داوری داشت، گفت: با نهایت احترام به وحید کاظمی که یکی از بهترین داوران ایران است، او اشتباه سهوی داشت و اصلاً پنالتی نبود. در جریان بازی، اوت و کرنرها برعکس زده می‌شد. صحنه مشکوک روی دروازه استقلال داشتیم که بازیکن ما شارژ کردند و اگر VAR‌ بود شاید می‌گرفتند. امروز داوران روز خوبی نداشتند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: هواداران استقلال لایق این همه استرس نیستند
  • ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت
  • دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم
  • دقیقی: داوران روز خوبی نداشتند/خیلی تند با بازیکنانم حرف زدم
  • دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| اعتراض شدید هاشمی‌نسب به بازیکنان استقلال/ خوشحالی جالب مهاجم شمس آذر
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| حضور مدافع سابق، اعتراض به داور و شعار ویژه برای گلزن آبی‌ها
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد