Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان اصلی درگیری و تخریب رستورانی در شمال غرب تهران خبر داد و گفت: متهم دستگیر شده از افراد سابقه دار تهران می باشد.

 سرهنگ "صادق قره باقری" در تشریح این خبر، گفت:در پی درگیری و نزاع خونین منجر به تخریب یک رستوران معروف در شمال غرب تهران که در اواخر شب بیست و چهام تیرماه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های عملیاتی پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت تحقیق و بررسی در این خصوص را آغاز و پیرامون شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام مجرمانه وارد عمل شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود: در بررسی های بعمل آمده و پایش اطلاعاتی هویت متهم اصلی این پرونده  که بیش تر نیز از مشتریان این رستوران بوده و به همراه چند تن از دوستان و همدستانش این محل را پاتوقی برای خود قرار داده بودند شناسایی شد.

بازداشت 3 جوان که رستوران معروف را تخریب کردند

این مقام انتظامی تصریح کرد :در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد عاملان تخریب که 3فرد جوان بوده در شب حادثه به علت اختلاف حساب و مشکلات شخصی با چند نفر دیگر که در این رستوران حضور داشتند درگیر شده و این درگیری منجر به تخریب رستوران و زخمی شدن 2نفر اط طرفین دعوی به دلیل اصابت ضربات چاقو به کتف و پا شده است.

سرهنگ"قره باقری"با اشاره به این که نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت، بیان داشت:صبح روز یکشنبه سوم مرداد ماه اکیپی از ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی به مخفیگاه متهم مورد نظر در حوالی باغ فیض اعزام شدند و موفق شدند وی را  که عامل اصلی این تخریب بود به اتهام تخریب اموال خصوصی، اخلال در نظم عمومی، تظاهر به قدرت نمائی با سلاح سرد و مشارکت در ایراد ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد (قمه و چاقو) دستگیر کنند.

دعوا با چاقو در رستوران معروف تهران

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت در ادامه با بیان اینکه کارشناسان میزان خسارت وارد شده به رستوران مذکور را  بیش از 500میلیون ریال براورد نموده اند،خاطر نشان کرد: متهم پس از انجام بازجوئی های اولیه به جرم خود اعتراف و جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

وی در پایان از تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری سایر عاملان این نزاع خونین خبر داد و از شهروندان خواست تا گزارشات خود را در اینخصوص و سایر موضوعات امنیتی و انتظامی از طریق سامانه  110 با پلیس درمیان بگذارند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تخریب رستورانی نزاع خونین تخریب رستوران اخبار حوادث نزاع خونین سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فرشته حسینی سحر قریشی فرشته حسینی و نوید محمد زاده سردار آزمون مهدی قائدی مهدی قائدی و همسرش سردار آزمون و نامزدش پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی امانی امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری دسته‌جمعی منجر در یکی از روستاهای اطراف کوهدشت، بلافاصله چند اکیپ انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران مشاهده شده درگیری بین دو خانواده رخ‌داده که با چوب و چماق با همدیگر درگیر شده‌اند که بلافاصله مأموران به محل مربوطه اعزام و ۱۰ نفر از عاملان اصلی درگیری را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با بیان اینکه در بازرسی از منزل این افراد تعداد پنج قبضه سلاح شکاری به همراه تعدادی فشنگ کشف شده است، گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ امانی، علت درگیری را اختلافات قبلی عنوان کرد و گفت: افرادی که به هر نحو بخواهند با قانون‌شکنی و اقدامات غیرقانونی مخل آسایش و امنیت مردم شوند بدانند پلیس و دستگاه قضائی با قاطعیت و بدون اغماض با آنها برخورد خواهند کرد.

کد خبر 6063496

دیگر خبرها

  • فعالیت صنف رستوران ها و اغذیه ها تنها به صورت بیرون بر در ماه رمضان
  • عاملان تحرکات خلاف موازین شرع در جشن نوروز شناسایی می‌شوند | ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم، اما...
  • شناسایی عاملان تحرکات جشن نوروز
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • تأکید چین بر لزوم تأمین امنیت شهروندانش در پاکستان
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می شوند 
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند