Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@14:05:28 GMT

تغییر زمان پایان اردوی تیم ملی فوتبال بانوان

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۴۱۱۵

زمان پایان اردوی تیم ملی بانوان در اصفهان عوض شد.

کمیته امور بانوان فدراسیون فوتبال از تغییر زمان پایان اردوی تیم ملی بانوان در اصفهان خبر داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان که از 28 تیرماه به میزبانی هیات فوتبال اصفهان آغاز شده بود، با توجه به شرایط حاد کرونا، روز سه شنبه 5 مرداد ماه به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این اعلام شده بود که اردوی آماده سازی شاگردان ایراندوست تا روز پنجشنبه 7 مرداد ماه در اصفهان ادامه خواهد داشت.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است برترین های قرن با مجتبی محرمی: آندرانیک اسکندریان الگوی من بود؛ ناصر محمدخانی همان کارهای مسی را می کرد کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل او / عکس عجیب اما واقعی پس از 49 سال؛ آمریکا روز اول المپیک را بدون مدال به پایان رساند واژه کیه لینی وارد دایره لغات زبان آلمانی شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور

به گزارش خبرنگار مهر، «حسین عبدی» سرمربی تیم جوانان ایران، برای اردوی پیش‌رو نام ۲۱ بازیکن را اعلام کرد و قرار است از روز ۲ اردیبهشت اردوی این تیم را برگزار کند.

محمد عسکری، علی حسنی، ابوالفضل موردی، عرفان درویش‌عالی و ضرغام سعداوی بازیکنانی هستند که مدتی است به عضویت تیم بزرگسالان فولاد در آمدند و بعضی از آنها جزو نفرات تأثیرگذار تیم فولاد خوزستان هستند.

فولادی‌ها اگرچه در رقابت‌های لیگ برتر روزهای سختی را سپری می‌کنند اما در امر جوان‌گرایی و توجه به استعدادها بسیار خوب ظاهر شده‌اند.

اینکه پنج بازیکن فولاد در لیست ۲۱ نفره تیم ملی جوانان ایران قرار گرفته‌اند، بی‌شک اتفاق خوبی برای آینده این باشگاه پرطرفدار محسوب می‌شود و می‌توان در آینده شاهد درخشش بیشتر این نفرات در تیم باشگاهی‌شان بود.

کد خبر 6083806

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور