Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان امروز در مراسمی با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و حجت الاسلام عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در این استان، 110 جهیزیه و 30 هزار بسته معیشتی را آماده توزیع میان زوج‌های جوانان و خانواده‌های نیازمند و آسیب‌‌دیده ناشی از کرونا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در این مراسم در اظهاراتی با بیان این که سپاه به طور مستمر در برگزاری رزمایش‌های مومنانه در هرمزگان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام (ره)، صنایع و دیگر بخش‌ها فعال بوده است، عنوان کرد: در کنار 110 جهیزیه امروز که تقدیم به زوج‌های جوان خواهد شد، 30 هزار بسته معیشتی با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء تدارک دیده است.

وی بیان کرد: 5 هزار بسته لوازم التحریر و البسه نیز برای دانش‌آموزان بی بضاعت تدارک دیده‌ایم که در این مرحله میان آنان توزیع خواهد شد.

در بخشی از این مراسم، پیوند میان دو زوج نیز انجام و جهیزیه کاملا ایرانی به آنان به نمایندگی از 109 زوج دیگر که به دلیل شرایط کرونایی در این مراسم حضور نداشتند، اهدا شد.

این بسته‌های معیشتی در مناطق مختلف استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان بسته معیشتی فرمانده سپاه امام سجاد ع هرمزگان دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  محسن حسین‌زاده گفت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با موسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان گفت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده افزود: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه