Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@02:40:23 GMT

مشهدالرضا(ع) آماده استقبال از عید بزرگ ولایت

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۴۳۶۱

مشهدالرضا(ع) آماده استقبال از عید بزرگ ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید محسن رهنمایی اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت به‌منظور فضاآرایی، زیباسازی و نورپردازی مناطق مختلف شهر، اقدامات مختلفی در سطح شهر در حال انجام است که این خدمات همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم به اوج خود خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: در همین راستا، ۳۴ المان شمسه ویژه تبریک دهه ولایت در نقاط مختلف شهر جانمایی شده و بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ عدد از پرچم‌های موجود در عرشه پل‌ها و میادین سطح شهر با استفاده از پرچم‌های الوان، مزین شده‌اند.

وی ادامه داد: علاوه بر اقدامات یاد شده در حوزه نورپردازی و فضاآرایی شبانه شهر نیز علاوه بر فعال بودن بیش از ۲۳۰ هزار متر از ریسه‌های نوری سطح شهر، اکران بیش از ۱۵۰ المان نوری خورشیدی با موضوع تبریک دهه ولایت، اکران طرح ویژه تبریک دهه ولایت با استفاده از ۱۰۶ چراغ گوبو و اکران ۴۰ عدد المان نوری «یا علی» در معابر منتهی به حرم مطهر رضوی بخشی از اقداماتی است که در این ایام در سطح شهر در حال انجام است.

رهنمایی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حریم رضوی، شستشو و تنظیف ویژه خیابان‌های منتهی به حرم مطهر نیز به صورت روزانه و ویژه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

منبع: فارس

کلیدواژه: دهه ولایت و امامت نورپردازی ریسه نور دهه ولایت سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با صدور پیامی خطاب به سرلشکر موسوی روز ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

وَإِنَّ جُندَنَا لَهُمُ ٱلْغَٰلِبُونَ

بیست و نهم فروردین که در تقویم ملی کشورمان به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده، یادآور رشادت‌ها، جانفشانی ها و حماسه آفرینی‌های غرورآفرین بزرگ‌مردان یگان‌های مختلف ارتش همدوش سایر قوای مسلح در حفاظت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت مرزهای کشور و امنیت آفرینی برای ملت بزرگ ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به جنابعالی و کلیه فرماندهان، نیروها، کارکنان، رزمندگان و جانبازان غیور ارتش و خانواده‌های گرانقدر آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند بزرگ نصرت و دوام عزت و سربلندی کلیه دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه حفاظت و صیانت از کیان ایران عزیز و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

حسین امیرعبداللهیان

کد خبر 6081401 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی بزرگ‌ترین پروژه نهصت ملی مسکن در اشتهارد
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان روز ارتش را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • خبر تازه وزیر کار درباره ادامه‌ طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی
  • ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است
  • فارس به استقبال یادروز سعدی می‌رود
  • فارس به استقبال یادروز سعدی شیرین‌سخن می‌رود
  • پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم در حال نصب است