Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسر شریفی روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در راستای ایجاد زنجیره ارزش مشاغل خانگی پایدار ، کمک به اقتصاد کشور و معیشت مردم اجرا می شود و توسعه فعالیت های شبکه ای در این طرح، در استان قم در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی واحد قم گفت: شبکه سازی در این کسب وکارها منجر به در اختیار گذاشتن منابع و اطلاعات جدید و رشد جایگاه شغلی متقاضیان و پیشرانان و ایجاد روابط مؤثر و طولانی مدت می شود و توانمندسازی شاغلین در ارائه خدمت و برحسته کردن محصولات و خدمات متقاضیان و پیشرانان و ایجاد نظم تیمی در کسب وکار را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفی ادامه داد: در فاز سوم الگوی توسعه مشاغل خانگی علاوه بر اتصال به بازار متقاضیان در حال هدایت و مشاوره صاحبان مشاغل خانگی، استانداردسازی، کمک به برنامه‌های تولید و فروش و شکل‌دهی و ظرفیت‌سازی بازار و نهایتا شکل‌گیری شبکه مشاغل خانگی هستیم و تاکنون ۱۰ شبکه مشاغل خانگی در حوزه های مختلف در قالب طرح ملی توسعه مشاغل خانگی قم شکل گرفته است.

شایان ذکر است طرح ملی مشاغل خانگی به کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح در ۳۱ استان اجرا شده است./

برچسب‌ها قم اشتغال زایی اشتغال فراگیر ثبت مشاغل خانگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم اشتغال زایی اشتغال فراگیر قم اشتغال زایی اشتغال فراگیر ثبت مشاغل خانگی توسعه مشاغل خانگی طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و جهاد دانشگاهی هنر با حضور سجاد لطفی دبیر این‌کارگروه و امین مختاری سرپرست جهاد دانشگاهی هنر با هدف همکاری و هم‌افزایی دوجانبه در خصوص موضوعات مختلف حوزه پوشاک و همچنین حمایت از برگزاری دهمین جشنواره ملی پوشاک «بوم‌تن» و ارتقای حضور دانشگاهیان در پروژه‌ها و فعالیت‌های مشترک مطالعاتی و اجرایی حوزه مد و لباس کشور، منعقد شد.

در این مراسم، دو طرف بر اهمیت و ضرورت برگزاری رویداد ملی «بومتن» و میزان اثرگذاری آن در حوزه عفاف و حجاب کشور تاکید داشته و همچنین در خصوص ابعاد مختلف کاربردی همکاری دو مجموعه در راستای حمایت از آموزش‌های مهارتی دانشجویان و هنرجویان با توجه به پوشش و هویت اسلامی و همچنین حمایت از اجرای طرح‌ها و پویش‌های هنری و فرهنگ‌سازانه با هدف اجتماعی‌سازی مفاهیم عفاف و حجاب بحث و تبادل نظر شد.

کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بر اساس قانون ساماندهی مد و لباس مصوب ۱۲ دی‌ماه ۱۳۸۵ مجلس شورای اسلامی، به عنوان متولی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی حوزه مد و لباس کشور شناخته می‌شود.

کد خبر 6085414 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • توسعه صادرات ، مستلزم توانمند سازی بازاریابی تولیدکنندگان
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • ۸۰ درصد از اراضی موقوفه تثبیت و مستند سازی شده است
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند