Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: حل مشکل هر واحد تولیدی یعنی حمایت از اشتغال در منطقه و بهبود اقتصاد منطقه که در نهایت کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتکاب جرم در این مناطق را به دنبال خواهد داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ناصر عتباتی امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که به صورت فوق‌العاده و برای حل مشکلات یک واحد تولیدی با یکی از بانک‌های عامل در شهرستان شاهین‌دژ تشکیل شده بود اظهار داشت: حل مشکل هر واحد تولیدی یعنی حمایت از اشتغال در منطقه و بهبود اقتصاد منطقه که در نهایت کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتکاب جرم در این مناطق را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکل این واحد تولیدی که ناشی از عدم پرداخت تسهیلات اخذ شده بود گفت: مشکل دیگر این واحد تولیدی سرمایه در گردش آن است که باید با کار کارشناسانه علت یابی و در صدد رفع آن بود که در این جهت مساعدت بانک عامل بسیار حائز اهمیت است. مقرر شد خبرگان بانکی ظرف یک هفته درباره محاسبه نرخ سود بانک عامل بررسی لازم را معمول و مصوبات را با رای وحدت رویه و مصوبات شورای پول و اعتبار تطبیق و مراتب را به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی اعلام کنند

واحد تولیدی اسفنج ماکو بازار داخلی و خارج از کشور را تامین می‌کندمشکلات ادامه‌دار دامداران خراسان جنوبی برای فروش شیر /‌10 واحد تولیدی شیر تعطیل شدهیچ واحد تولیدی به دلیل کرونا تعطیل نشده است

‌در ادامه حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه و دبیر ستاد هم در این جلسه اظهار داشت: مشکل هر واحد تولیدی مشکل مردم محسوب می شود و مردم از توقف واحدهای تولیدی متضرر می شوند پس باید همه مسئولان به ویژه بانک‌ها با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری با نگرشی مساعدت آمیز در جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی قدم بردارند.

انتهای پیام/7548/‌ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حل مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر سقوط به دليل مشكل آمادگى بدنى؛ بحران بدنسازی عامل شکست‌های فولاد 

مشکل آمادگی جسمانی و بدنسازی نامناسب یکی از شاخصه‌های منفی تاثیرگذار در فوتبال حرفه‌ای به شمار می‌رود که ظاهرا حالا به باشگاه فولاد خوزستان منتقل شده است.

طرفداری | فولاد با مدیریت بهرام رضائیان یک اتفاق جالب غیر حرفه ای هم رقم زد که در بحران نتیجه گیری این تیم بی تاثیر نبوده است 

فولاد تنها تیم فوتبال در جهان است که دو بدنساز دارد یکی اولی گلادیسون بدنساز خارجی این تیم که از ابتدای فصل در تیم حضور دارد و دیگری حمید رضا جودکی که به خاطر دوستی دیرینه با بهرام رضاییان به کادر فولاد اضافه شد.
فولاد با شکست برابر مس ۲۱ امتیازی باقی مانده و تنها دو امتیاز با سقوط فاصله دارد. در حالی که برخی تغییرات در کادر فنی این تیم پیامدهای منفی کاملا روشنی داشته است.
فولاد خوزستان در ۹ بازی نیم فصل دوم لیگ و یک بازی جام حذفی مجموعا ۱۰ گل در نیمه دوم دریافت کرده که از این تعداد شش گل را در ۳۰ دقیقه پایانی دریافت کرده است.
حریفان فولاد بر این باور هستند که این تیم از دقیقه ۶۰ به بعد دچار افت بدنی می شود و این اتفاق در بازی‌های فولاد کاملا محسوس به نظر می‌رسد.
حتی در بازی اخیر مقابل مس رفسنجان هم پس از گل برتری در ۳۰ دقیقه پایانی مهاجمان مس سه بار به راحتی با سنگربان فولاد تک به تک شدند و امکان سنگین‌تر شدن نتیجه این بازی وجود داشت.
فولاد عملا پنج بازی نیم فصل دوم خودش را به همین دلیل در نیمه دوم واگذار کرده است. شکست برابر شمس آذر در ۲۰ دقیقه پایانی بازی، شکست مقابل مس باز هم با گلی که در نیمه دوم به ثمر رسید، دریافت دو گل از سپاهان در نیمه دوم در حالی که نیمه اول با تساوی به پایان رسیده بود و دریافت سه گل مقابل پرسپولیس در نیمه دوم در حالی که فولاد نیمه نخست را به سود خودش تمام کرده بود اما در نهایت شکست خورد نشان می‌دهد با وجود تغییرات کادر فنی در نیم فصل دوم مشکل اصلی فولاد به ضعف جسمانی و استقامت بازیکنان و تمرینات بدنسازی بازمی‌گردد که این 
تیم را در آستانه سقوط قرار داده است.
حتی در جام حذفی چادرملو در دقیقه ۹۷ دروازه فولاد را گشود و  با برتری در دقایق پایانی این تیم را از گردونه مسابقات حذف کرد.
باور حریفان فولاد این است که با افت بدنی این تیم در دقایق پایانی می‌توانند به خواسته خودشان مقابل دروازه اهوازی‌ها برسند و در نهایت این تیم را مغلوب کنند، موردی که تا اینجای کار حداقل در پنج بازی نیم فصل دوم به شکل مستند به اثبات رسیده است و ظاهرا عبدالله  ویسی باید به دنبال ایجاد تغییراتی در این بخش باشد تا بتواند تیمش را نجات بدهد.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران / ارزش پول ملی در ۴ دهه چقدر کاهش یافت؟
  • ابرپروژه لاین عربستان به مشکل خورد
  • خطر سقوط به دليل مشكل آمادگى بدنى؛ بحران بدنسازی عامل شکست‌های فولاد 
  • تثبیت نرخ ارز عامل کاهش تورم است
  • بازگشت خط تولید در ۱۲۰۰ بنگاه اقتصادی با مشارکت بسیج کارگری
  • مدل جدید هوش مصنوعی رفتار انسان را با دقت عجیبی پیش‌بینی می‌کند
  • اصلاح سیاست‌های ارزی باعث کاهش التهابات بازار می‌شود